"Началось...": у супермаркеті Києва звільнили касирку за відмову обслуговувати клієнтку українською

"Началось...": у супермаркеті Києва звільнили касирку за відмову обслуговувати клієнтку українською

"Началось...": у супермаркеті Києва звільнили касирку за відмову обслуговувати клієнтку українською

Фото: Фото з соціальних мереж

Жінка поскаржилася на працівницю магазину керівництву.

У Києві звільнили касирку супермаркету Novus за відмову обслуговувати клієнтку українською мовою. Таке повідомлення було викладене на сторінці спільноти "Рух "За мову" у Facebook і додані відповідні скриншоти.

Все почалося з того, що киянка Ганна Сокіл поскаржилася, що на прохання обслуговувати її українською мовою, касирка грубо відповіла: "Началось…". І вилаялась. 

За словами Ганни Сокіл, з нею зв’язалась керівниця супермаркету, яка повідомила про покарання касирки та звільнення її начальниці.

"Касирку, яка обслуговувала Вас, депремійовано. Також їй було винесено сувору догану. Старшого касира Оксану С. звільнено, а з усім персоналом проведено профілактичну бесіду", - йдеться у відповіді нібито менеджерки супермаркету, викладеній у соцмережі.

 

У Києві звільнили касирку супермаркету NOVUS, яка відмовилася обслуговувати клієнтку українською мовою. Киянка Ганна...

Опубліковано Рух «За мову» Вівторок, 9 лютого 2021 р.

 

Свою чергою керівниця супермаркету Novus на вулиці Златоустівській, 48/5 відмовилася прокоментувати цю ситуацію ТСН.ua.

"Ми це питання не коментуємо і, взагалі, я на лікарняному", - сказала вона.

Нагадаємо, в Україні від 16 січня набули чинності норми закону про обслуговування споживачів українською мовою. Згідно зі статтею 30 закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної", всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги українською мовою. Проте, на прохання клієнта, його обслуговування може здійснюватися іншою, прийнятною для сторін мовою. 

Державною мовою в ресторані або на АЗС: чи готові у сфері послуг до українізації

Державною мовою в ресторані або на АЗС: чи готові у сфері послуг до українізації

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація