Можна забути про "тільки не на обличчя". Київська пельменна нарвалася на шквал критики через сексистську рекламу

Можна забути про "тільки не на обличчя". Київська пельменна нарвалася на шквал критики через сексистську рекламу

Instagram / p.pelmeni

Юзери в'їдливо коментують креатив та радять звільнити SMM-ника.

Заклад "П.Пельмені", що розташований на Бесарабському ринку в Києві, обурив мережу своєму рекламою в інстаграмі.

"Тільки не на обличчя". Слова, про які можна забути, насолоджуючись фірмовим П.пельмешком на Бессарабці", - супроводжує текст світлину дівчини, яка широко відкрила рота та заплющила очі, аби з’їсти пельмень. При цьому обличчя моделі та груди замазані чимось білим, а за волосся її міцно тримає чоловіча рука.

Юзери не оцінили креатив. "Ви втратите клієнтів і розоритесь через сексистську рекламу. Продавати щось через секс, особливо принижуючи жінок, це давно не "модно"", "буду знати, де не їсти", "огидно", - пишуть вони.

"Я уявляю собі осяяння на обличчі ваших здичавілих маркетологів, які мало того що помітили схожість між спермою і сметаною, так ще й змогли зробити свіжу відсилку до мінету. Ніхто так не робив до вас, хлопці. Це перемога. Ви там вже приготували новий віжуал з пельменем і відсилкою до жіночих геніталій? Ми чекаємо", - в'їдливо коментують рекламу юзери.

Втім, схоже, заклад не особливо турбується через негативну реакцію потенційних клієнтів. Після першої реклами там вже опублікували другу – на ній хлопець через купюру намагається занюхати "доріжку" чогось білого.

"дорогА дорОга. Всі дороги Києва ведуть в одне місце! Місце, де знають як і з чим приготувати тобі порцію гарячих пельменів", - пишуть в описі світлини.

У коментарях закладу радять звільнити SMM-ника і називають рекламу "дном". 

Нагадаємо, в Австралії розгорілися суперечки через рекламу з "менструальною кров’ю". Виробник пояснив, що ролик бореться із табу та почуттям сорому, яке переживають багато жінок та дівчат під час менструації. На рекламу надійшло понад 600 скарг, але забороняти її не стали.

Повʼязані теми:

Наступна публікація