Метро на Троєщину або коворкінг "Не притулятися": метрополітенівці радять, як використати їхні вживані вагони

Метро на Троєщину або коворкінг "Не притулятися": метрополітенівці радять, як  використати їхні вживані вагони

Стартова ціна за два вагони - 483 тисячі 165 гривень 60 копійок.

Вперше за всю історію столичного метрополітену, вагони, які вийшли з ладу, виставили на електронний аукціон, йдеться в ТСН.12.00.

Продаж відбудеться вже за 10 днів. Стартова ціна майже півмільйона гривень. З-під молотка підуть вагони, які прослужили вже понад два десятки років. Тепер на них написали "брак" і виставили на продаж на сайті "Прозоро". У метрополітені вірять, що за вагонами буде черга.

«Розраховуємо на креативний кластер. Тут можна зробити коворкінг «Не притулятися»  для інтровертів. Можна відчути себе машиністом, оголошувати зупинки, які вам сподобаються. Навіть, метро на Троєщину. З технічних характеристик – не битий, не фарбований, «євроблях» немає, рідний пробіг», - каже працівниця метрополітену.

Раніше у метрополітені вагони або списували, або модернізували. Три роки тому деякі відреконструювали японці. На електроекономні вагони вони взялися модернізувати лишень дуже старий склад, бо у них кабіна із товстого металу. Новіші версії, значно худіші, на них понад термін катати пасажирів - небезпечно.

Керівництво київського метрополітену проведе перший аукціон з продажу вагонів

Керівництво київського метрополітену проведе перший аукціон з продажу вагонів

Про продаж списаних вагонів метрополітен інформацію розмістив ще й у соцмережі. Там активно стали мудрувати, що з ними робити далі. Серед найпоширеніших ідей: вагон-кафе "Останній жетон", фотостудія "Не притуляйтеся", хостел "Не затримуйтеся біля дверей" чи масажний салон "Година пік".

Вагон із кабіною машиніста оцінили дещо дешевше, ніж звичайний пасажирський вагон. Однак окремо його купити не можна. Продаються лишень в парі.

Стартова ціна за два вагони - 483 тисячі 165 гривень 60 копійок. У метрополітені проговорилися, що вагонами зацікавилися ще й німці. Однак, якщо на перших торгах їх таки ніхто не купить, спробують продати вдруге. Після - шлях на металобрухт. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація