За порваний одяг і травми в тролейбусах кияни отримали понад 15 млн гривень

За порваний одяг і травми в тролейбусах кияни отримали понад 15 млн гривень

Водії скаржаться на начальство через нову техніку

Містяни масово подають до суду на комунальників.

Кияни масово судяться з водіями тролейбусів і автобусів через порваний одяг і травми, які отримують в салоні. Тільки за рік "Київпастранс" виплатив 15 млн грн компенсації морального і матеріального збитку, пишуть Вести.

Водії кажуть, що НП з пасажирами відбуваються кожен день. Зазвичай це забиття та подряпини, порваний одяг.

В юридичному відділі "Київпастрансу" розповіли, що за рік підприємство витратило 15 млн гривень на оплату збитку, в основному морального. Хоча в 40% позовів суд відмовляє.

Наприклад, поки мама розмовляла по телефону, її дочка грала біля задніх коліс автобуса, машина покотилася назад, і дівчинка загинула.

"Багато неакуратно себе ведуть в транспорті. Мобілки, газети, десь не потримався за поручень. Гальмування, оступився - вдарився головою об перегородку. Ось і травма. Потім розповість, що з дверей випав і на зупинці голову розбив. Це усі матеріали справ", - сказали в юридичному відділі "Київпастрансу".

Самі водії розповідають, що начальство їх не захищає.

"Раніше підприємство все брало на себе, а тепер роблять крайніми водіїв. Можуть понизити в класі, перевести на більш низьку зарплату, на незручний графік. Або водій буде сам довічно виплачувати компенсацію потерпілому", - каже водій одного з тролейбусів.

Що стосується маршруток, то, як каже голова асоціації перевізників Києва Валерій Липецький, і в гарного перевізника можуть бути погані водії.

"Найчастіше вони "женуть", щоб перехопити пасажира. У разі НП вони намагаються вирішити проблему з пасажиром відразу. Місця в маршрутках застраховані, але найчастіше сам перевізник оплачує збитки".

Раніше повідомлялося, що українські водії маршруток проводять по 14 годин за кермом щодня і калічать пасажирів.

Повʼязані теми:

Наступна публікація