Як почати малий бізнес з продажу шпалер в Києві з мінімальними грошима? Реклама

Як почати малий бізнес з продажу шпалер в Києві з мінімальними грошима?

Незважаючи на величезну кількість невеликих магазинів шпалер і великих мереж DIY (великі будівельні маркети), гідних шпалер за якістю та ціною не так вже й багато.

Який товар представлений в мережах DIY і невеликих магазинах шпалер в Києві?

У невеликих магазинах типу "Брендпол" (шпалери м.Київ), представлені, в основному, європейські торговельні марки, так як з ними набагато менше проблем з якістю перевіреного товару, що має попит з року-в-рік. А ось у DIY магазинів питання асортименту товару найчастіше закінчується тільки однією поставкою товару на склад, після чого товар майже повністю (найчастіше) виводиться і лінійка оновлюється, так як товар швидко розкуповується. Тобто знайти через місяць або три, той же товар майже неможливо.
У мережах DIY вибір на товар падає тільки виходячи з аналітики обороток товару на складі, а в невеликому магазині акцент стоїть як на практичності, так і на основі сучасних трендів.
Тому маленькі магазини будуть завжди затребувані, і тут ви завжди можете самореалізуватися як підприємець.

Огляд ринку шпалер.
З популярних торгових марок, представлених в Києві:
• Dekens (Бельгія) - від 390 до 700 грн. за рулон;
• Rasch (Німеччина) - від 290 до 670 грн. за рулон;
• Erismann (Німеччина) - від 350 до 500 грн. за рулон;
• Marburg (Німеччина) - від 400 до 850 грн. за рулон;
• P plus S (Німеччина) - від 350 до 700 грн. за рулон;
• GranDeco (Німеччина) - від 380 до 600 грн. за рулон;
• SIRPI (Італія) - від 400 до 1200 грн. за рулон;
• BN INTERNATIONAL (Голландія) - від 370 до 800 грн. за рулон;
• Casadeco (Франція) - від 600 до 900 грн. за рулон;
• DecoPrint (Бельгія) - від 500 до 700 грн. за рулон;
• Sintra (Україна) - від 200 до 400 грн. за рулон;
• VIP (Україна) - від 200 до 400 грн. за рулон;
• Le Grand (Україна) - від 150 до 400 грн. за рулон;
• І багато інших. Др.
У мережах DIY представлений, в основному, недорогий продукт вітчизняного виробництва, і, для асортименту, трохи Європи. Це робиться для того, щоб охопити більшу частину споживача нижчим сегментом цін.

Як відкрити магазин шпалер?

Для того, щоб відкрити невеликий магазин шпалер, вам достатньо:
- Вибрати місце - можна ближче до конкурентів, так як там більше цільового споживача (не обов‘язково на першому поверсі у салоні – це дорого);
- почати формувати асортимент, можна - на основі запитів в інтернет, наприклад - Google (підказка ключових слів). Більш-менш нормальна виставка шпалер - хоча б 50-100 каталогів, але звісно, що таку виставку відразу організувати фінансово складно. Постачальники продають каталоги по 40-50 Євро, хоча виробники дають каталоги в основному - безкоштовно;
- Зробити сайт - інтернет-магазин (деталі - нижче);

Сайт в інтернеті:

-асортимент на сайті - основа вашого успіху. Навіть, якщо ви не маєте на виставці потрібного каталогу - сайт компенсує цей недолік, але тільки якщо клієнт вже бачив "вживу" цей товар. Крім того, сайт вам дасть, на основі запитів, - реальну картину актуального асортименту на ринку;
- Ціни на сайті - обов'язково актуальні - немає цін - немає поняття про товар взагалі;
- Позиції сайту в пошукових системах - головний орієнтир. Сьогодні цього можна досягти швидко: контекстна реклама, реєстрація в тематичних каталогах тощо.

Наступна публікація