Бетон розвалюється на шматки.
У Києві є дуже слабкі мости. Зі ста сімдесяти шляхопроводів щонайменше десяток можуть упасти, причому, без сторонньої допомоги, - про це йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Наприклад, у Москві на Каширському шосе вантажівка врізалася в опору моста і посунула його. Зрештою – тиснява, тисячі пасажирів спізнилися до аеропорту.
У Києві директор "Інституту міста" Олександр Сергієнко підраховує, чи вистачить однієї фури, щоби знести Шулявський міст. Шість років тому під ним горів великий ринок. Відтоді шляхопровід підтримали риштуваннями, але не ремонтували. Проте жителі району і продавці зовсім не переживають через бетон, який падає. Мовляв, міст не завалиться, не треба казати дурниці. У "Київавтодорі" запевняють, що не все так страшно, як показує камера. Та про всяк випадок, рух вантажівок мостом обмежили.
Експерти кажуть, що в жахливому стані перебувають ще кілька столичних шляхопроводів: старенький Святошинський, міст над Саперно-Слобідською. Колись з нього могли впасти пішоходи, т епер вони просто тут не пройдуть, бо поруччя зміцнили арматурою. Кілька мостів комунальники полагодили, але до критичних не дійшли руки і гроші.
Капітально відремонтувати цього року "Київавтодору" вдалося лише два мости – Венеційський, що у Гідропарку і міст на Жуків острів. От тільки обидва об'єкти важко назвати центром міста, бо тут майже ніхто не їздить.
В автодорі кажуть, що немає сенсу ремонтувати Шулявський міст, бо тут уже задумали нову розв'язку. Щоправда, бракує двох дрібниць: знести цех заводу "Більшовик" і знайти гроші. Можливо, це вдасться зробити у 2015 році.
Трагедій зі шляхопроводами в Україні до сьогодні не було. Хіба що п'ять років тому в Маріуполі вантажівка без гальм розвалила пішохідний міст.
Нагадаємо, що раніше в харківському селі зруйнували міст, змусивши людей ризикувати життям і годинами чекати на лікарів.