На колег загиблого можуть чинити тиск.
Причиною падіння спортивно-тренувального літака Як-52 на київському аеродромі Чайка стала помилка першого заступника голови Державної міграційної служби Віктора Шейбута, який замість того, щоб підняти шасі, вимкнув магнето.
Про це ЛІГАБізнесІнформ заявило джерело в правоохоронних органах.
За даними джерела, зараз на членів Аероклубу ім. Антонова чиниться тиск, мета якого - переконати експертів, що основною причиною аварії стала технічна несправність.
Але насправді причиною аварії стала необачність наземних служб, які готували борт до вильоту, і помилка Шейбута, який приїхав на аеродром політати на літаку з досвідченим пілотом.
Джерело видання стверджує, що на останньому записі розмови з кабіни Як-52 чути, як пілот намагається пояснити пасажиру, що для підняття шасі необхідно опустити червоний важіль.
Замість цього пасажир вимкнув магнето (магнітоелектрична система, що перетворює механічну енергію в електричну, в даний час застосовується в системах запалювання, - ред.). Це, підкреслює джерело, і стало головною причиною падіння літака.
Нагадаємо, 8 червня під Києвом в результаті падіння літака Як-52 загинув пілот із 40-річним стажем і тисячами годин льоту, чемпіон України з вищого пілотажу Анатолій Довгопол.