У ямах на київських дорогах водії втрачають колеса, підвіску та навіть лобове скло

У ямах на київських дорогах водії втрачають колеса, підвіску та навіть лобове скло

У ямах на київських дорогах водії втрачають колеса, підвіску та навіть лобове скло

Київські дороги потребують ремонту

Удар по машині знизу настільки сильний, що ремонт обходиться в десятки тисяч гривень.

Сніг зійшов давно, а глибокі й небезпечні ями на дорогах залишаються й досі. Візуально ремонтних бригад на автошляхах столиці порівняно з минулими роками навіть поменшало, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

20 тисяч гривень коштувала Сергію дірка в асфальті поблизу київської кільцевої. Колеса він вже поставив нові. Тепер думає судитися з коммунальниками.

"Я думав спершу, що люк. Розбив колеса конкретно. Переднє – розрив з обох боків повністю. Заднє – грижа. Пружина лопнула, лобове скло тріснуло", - розповів водій про наслідки потрапляння в яму.

На деяких дорогах дірки та ями позначені де гілками, а де навіть матрацами. Однак уже місяцями проблемні місця залишаються поза увагою ремонтників.

Ті кажуть, що насправді ремонтується багато доріг. І результати вже мають бути помітні.

Цьогоріч уряд обіцяє виділити на українські дороги рекордні 20 млрд гривень. Особливо їх чекають у регіонах, де подекуди доріг за ямами нема взагалі.

Однак коли саме обіцяні кошти почнуть вкладати в дорожнє полотно, в уряді не кажуть.

Кореспондент ТСН Станіслав Фещенко

Сніг зійшов давно, а глибокі і небезпечні ями на дорогах залишаються і досі

Сніг зійшов давно, а глибокі і небезпечні ями на дорогах залишаються і досі

Повʼязані теми:

Наступна публікація