Демонтаж місць для реклами коштує досить дорого.
Реклама, що збиває з ніг - із такою перспективою за рік-другий можуть зустрітися кияни. Столиця вирішила підняти ціни на рекламні щити, розтяжки та лайтбокси, щоб збільшити надходження в бюджет. Натомість, рекламники лякають, що це зробить конструкції нерентабельними і їх просто покинуть. А з часом вони падатимуть, бо демонтувати їх - це надто дорого, - йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Втеча від рекламного щита, що падає на голову - у таку "небезпечну" гру не раз бавилися в сусідній Росії. І далеко не для усіх вона закінчувалась хепі-ендом. В українській столиці водіїв та пішоходів реклама теж лякала.
Однак в недалекому майбутньому, бідкаються рекламісти, великі білборди на голову можуть посипатися частіше, бо ніхто їх не буде ремонтувати. Побоюються, що незабаром частина власників можуть покинути свої щити.
Усе тому, що столиця зажадала на 40% підвищити плату за їхнє утримання. Минулого року, додають, в Києві уже піднімали тарифи на 40%. І тоді рекламісти погодилися. Нині бідкаються, що чиновники з ними навіть не порадились. Рекламісти уже не раз просили столицю відмовитися від цієї ідеї. Адже навіть із старими цінами ще на початку року спорожніли майже половина щитів, а після здорожчання кількість таких може ще зрости.
Зростання цін може призвести до того, що зовнішню рекламу просто перестануть використовувати, а прибрати щит рекламодавцю коштуватиме майже $ 1000. Тому набагато простіше буде його покинути, щоб той демонтувався сам.
У столичній адміністрації ТСН письмово запевнили, що підвищення ціни проблеми не створить. Навпаки, на 20% збільшить рекламні надходження до бюджету. А ціну підняли, пояснюють, бо реклами у столиці поменшало. Адже у 2012 місто почало скорочувати кількість зовнішньої реклами, зокрема, у центрі.
Хоча насправді впровадження принципу зонування розміщення реклами в місті Києві призводить до зменшення кількості обʼєктів реклами та обсягів площ розміщення, що приведе до зменшення коштів до бюджету.
Щити та лайтборди справді прибирають і навіть роблять сучаснішими, визнають рекламісти. От тільки платить за це не місто, а рекламісти. Хоча, зізнаються, готові підняти ціни на щити, лайтборди чи розтяжки, якщо їхня кількість стрімко зменшиться. Натомість, із вулиць цьогоріч зникне лише 1700 конструкцій, тоді як у Києві їх майже 30 тисяч.
Підприємці сподіваються, що влада таки розпочне із ними діалог, бо інакше падатимуть не лише прибутки компаній та кількість рекламних площ, а й сама реклама.
Нагадаємо, що студенти білбордами "Суми — місто бидла" хочуть боротися із вандалізмом.