Засновник "Першої приватної броварні" Андрій Мацола розповів про чотири сорти пінного, які символізуватимуть різні епохи та райони.
Привіт з Києва тепер можна передати не лише усно. В столиці відбулася презентація нового продукту, що має саме таку назву. В упаковці чотири сорти пінного. Кожен символізує певну історичну епоху або район столиці.
"Я зібрав команду і озвучив цю ідею. Ідея всім сподобалася. Ми взяли час "на подумати". Коли ми зібралися всі за деякий час, кожен прийшов зі своєю ідеєю. І кожна ідея оказалася настільки різною, що ми не змогли вибрати одну", - розповів ідейний натхненник серії "Привіт з Києва", засновник "Першої приватної броварні" Андрій Мацола.
Створення нових сортів пінного – процес довготривалий, каже він. Після усіх дегустацій і узгоджень рецептури вирішили зробити серію саме з чотирьох сортів.
"Ми працювали близько 9-ти місяців від моменту створення цієї ідеї і вийшло досить символічно", - зазначив Мацола.
Напій, який виробляє компанія, не крафтовий, а індустріальний. Однак виготовляють пінне так, аби воно не відрізнялося від того, що зварене в маленькій пивоварні.
Андрій Кисіль, співзасновник "Київської пивної ліги", розповідає – свою організацію створив, аби популяризувати культурне споживання хмільного напою. На презентації серії "Привіт з Києва" пивний сомельє дає поради де і як правильно куштувати напій.
"Потрібно прийти додому, налити його в келих дегустаційний і пройтися всіма правилами дегустації - понюхати, оцінити колір, консистенцію", - розповів він.