Вагони в рух приводить шків, розташований на верхній станції.
Комунальне підприємство "Київпастранс" показало мешканцям Києва принцип роботи столичного фунікулеру. Відео з механізмом виклали на сторінці підприємства у Facebook.
Зазначають, що фунікулер працює без моторів, на маятниковій схемі роботи. Вагони міцно поєднані канатом, перекинутим через шків на верхній станції – саме роботу колеса показали на відео.
"Переміщення одного з вагонів вниз призводить до симетричного переміщення іншого вагона вгору, а вагони роз'їжджаються в центральній точці траси. У такій системі двигун, що приводить в рух шків, витрачає енергію лише на переміщення різниці ваги двох по-різному наповнених пасажирами вагонів", - зазначають в описі до відео.
Зазначимо, з 18 липня та протягом місяця фунікулер закритий на плановий ремонт. Востаннє його ремонтували у липні-серпні 2015 року.