Працівників комунальних служб, на яких найбільше скаржитимуться кияни, можуть звільнити.
Скарги киян на грубість та недоброзичливість столичних співробітників ЖЕКів включено до щомісячного загального рейтингу роботи працівників комунальних служб.
Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
"Звернення громадян у ЖЕДи, переважно, пов'язані з вирішенням проблемних питань у будинку, дворі. Звісно, усі звернення неможливо вирішити за день чи два, але люди заслуговують, принаймні, на увагу до своїх потреб і якісне та доступне роз'яснення. Натомість ми часто зіштовхуємося з відверто хамською поведінкою працівників комунальних служб, упередженим та різким ставленням до людей. І це не має нічого спільного з рівнем комунального сервісу, якого ми прагнемо досягти в столиці", – наголосив він.
За словами Пантелеєва, за необхідності комунальникам проведуть тренінги та навчання, проте за відверту грубість на роботі дисциплінарні покарання запроваджуються вже зараз.
"Започатковано антирейтинг найгірших обслуговуючих підприємств міста. Цей список складається, виходячи зі скарг, які залишають кияни на телефон Міського контакт-центру 15-51. Щодо керівників і працівників, які отримали найбільше нарікань, ухвалюватимуться рішення про доцільність їхнього перебування на посадах", – додав заступник очільника КМДА.
Нагадаємо, раніше у КМДА нарахували фінансових порушень більше ніж на півмільярда. При цьому втрати становлять 382 млн грн із загальної суми.