У київському метро пояснили таємничі зупинки потягів посеред темних тунелів

На честь 55-го Дня народження метрополітену працівники привідкрили завісу над тим, що приховано від очей пасажирів.

За 55 років метрополітен зупинився лише одного разу

За 55 років метрополітен зупинився лише одного разу

Київський метрополітен 6 листопада відзначив ювілей - 55 років з дня запуску першого потяга. Сьогодні метрополітен - це 52 станції, три лінії, протяжністю майже 70 км, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

Зупинилося метро лише раз - два роки тому під час Революції гідності. Метою злочинного наказу було блокування протестувальників без підкріплення.

Через складну ситуацію в країні найближчим часом киянам не слід чекати на відкриття нових станцій. Максимум, на що можуть розраховувати пасажири київської підземки, - появу сучасних та комфортних вагонів.

На честь ювілею працівники метрополітену привідкрили завісу над тим, що приховано від очей пасажирів.

Зміна машиніста Сергія починається близько п'ятої ранку. Ночує він прямо в депо, де є спеціальні кімнати відпочинку. Перед зміною - легкий сніданок та обов'язковий медичний огляд. Із собою Сергій бере гумові рукавички і реверсійну ручку, якою вмикається електроживлення вагонів. Машиніст оглядає вагони, вмикає електроживлення поїзда і виходить на маршрут.

Максимально поїзд розганяється до 80 км/год. "З рейок він не злетить. І більше розганятися не можна, у нас є така система АРС - вона не допускає перевищення швидкості", - пояснив Сергій.

Машиніст Олександр зауважив, що іноді поїзд може зупинитися посеред тунелю, але цього не потрібно боятися. Це відбувається у випадках, коли потрібно забрати робочих, які працюють у тунелі, або почекати, коли поїде потяг, що йде попереду.

За вісім годин зміни машиністи отримують у середньому 9 тис. грн.

За роботою всієї станції стежить чергова Людмила за допомогою системи керування. Такий прихований від сторонніх очей пост централізації є майже на кожній станції. "Слідкуємо за поїздами по графіку руху, слідкуємо за пасажирами, як вони входять на станцію, як виходять, як переміщаються на ескалаторі, як зайшли в поїзд, як вийшли - за всім слідкуємо", - розповіла чергова.

У разі потреби натиском однієї кнопки на своєму пульті Людмила може екстрено увімкнути або вимкнути ескалатори або знеструмити контактну рейку, якщо є загроза життю пасажирів. Просто під час знімання на станції метро Арсенальна під вагоном опинилася людина. Рух потягів було тимчасово припинено. Машиніст після такого отримує три дні оплаченого лікарняного - через перенесений стрес.

Працівники метро попереджають: якщо особисті речі пасажирів падають на рейки, у жодному разі не можна намагатися дістати їх самостійно, це небезпечно. Щоб отримати втрачене, слід звернутися до чергового станції, які дістануть речі за допомогою спеціальної палиці.

Після завершення роботи потяги повертаються в депо. Там їх ремонтують, миють і полірують. І так кожен день, 55 років поспіль.

Кореспондент ТСН Іван Воробйов

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie