У київському метро пояснили таємничі зупинки потягів посеред темних тунелів

У київському метро пояснили таємничі зупинки потягів посеред темних тунелів

За 55 років метрополітен зупинився лише одного разу

На честь 55-го Дня народження метрополітену працівники привідкрили завісу над тим, що приховано від очей пасажирів.

Київський метрополітен 6 листопада відзначив ювілей - 55 років з дня запуску першого потяга. Сьогодні метрополітен - це 52 станції, три лінії, протяжністю майже 70 км, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

Зупинилося метро лише раз - два роки тому під час Революції гідності. Метою злочинного наказу було блокування протестувальників без підкріплення.

Через складну ситуацію в країні найближчим часом киянам не слід чекати на відкриття нових станцій. Максимум, на що можуть розраховувати пасажири київської підземки, - появу сучасних та комфортних вагонів.

На честь ювілею працівники метрополітену привідкрили завісу над тим, що приховано від очей пасажирів.

Зміна машиніста Сергія починається близько п'ятої ранку. Ночує він прямо в депо, де є спеціальні кімнати відпочинку. Перед зміною - легкий сніданок та обов'язковий медичний огляд. Із собою Сергій бере гумові рукавички і реверсійну ручку, якою вмикається електроживлення вагонів. Машиніст оглядає вагони, вмикає електроживлення поїзда і виходить на маршрут.

П'ятдесят п'ять років тому пішли перші поїзди київського метрополітену

П'ятдесят п'ять років тому пішли перші поїзди київського метрополітену

Максимально поїзд розганяється до 80 км/год. "З рейок він не злетить. І більше розганятися не можна, у нас є така система АРС - вона не допускає перевищення швидкості", - пояснив Сергій.

Машиніст Олександр зауважив, що іноді поїзд може зупинитися посеред тунелю, але цього не потрібно боятися. Це відбувається у випадках, коли потрібно забрати робочих, які працюють у тунелі, або почекати, коли поїде потяг, що йде попереду.

За вісім годин зміни машиністи отримують у середньому 9 тис. грн.

За роботою всієї станції стежить чергова Людмила за допомогою системи керування. Такий прихований від сторонніх очей пост централізації є майже на кожній станції. "Слідкуємо за поїздами по графіку руху, слідкуємо за пасажирами, як вони входять на станцію, як виходять, як переміщаються на ескалаторі, як зайшли в поїзд, як вийшли - за всім слідкуємо", - розповіла чергова.

У разі потреби натиском однієї кнопки на своєму пульті Людмила може екстрено увімкнути або вимкнути ескалатори або знеструмити контактну рейку, якщо є загроза життю пасажирів. Просто під час знімання на станції метро Арсенальна під вагоном опинилася людина. Рух потягів було тимчасово припинено. Машиніст після такого отримує три дні оплаченого лікарняного - через перенесений стрес.

Працівники метро попереджають: якщо особисті речі пасажирів падають на рейки, у жодному разі не можна намагатися дістати їх самостійно, це небезпечно. Щоб отримати втрачене, слід звернутися до чергового станції, які дістануть речі за допомогою спеціальної палиці.

Після завершення роботи потяги повертаються в депо. Там їх ремонтують, миють і полірують. І так кожен день, 55 років поспіль.

Кореспондент ТСН Іван Воробйов

Повʼязані теми:

Наступна публікація