У київському метро планують скоротити кількість реклами і відкрити сувенірний магазин

У київському метро планують скоротити кількість реклами і відкрити сувенірний магазин

Фото: УНІАН

На "Театральній" планують продавати магніти, футболки, брелоки тощо.

До кінця року в київському метро може з'явитися сувенірна крамниця, в асортименті якої будуть магніти, футболки, брелоки тощо. Точку продажу планують відкрити на "Театральній".

Про це в інтерв'ю ТСН.ua розповів заступник керівника київського метро Дмитро Пеклун.

"Точка продажу буде на Театральній. Це єдине вільне приміщення, де можна реалізувати цю ідею. В асортименті будуть магніти, футболки, брелоки. Головна мета – популяризація метро. Але, звичайно, буде закладена якась рентабельність", - розповів Пеклун нам про плани.

Крім того, він зазначив, що зараз активно розробляється новий порядок розміщення реклами в метрополітені, який мають в квітні проголосувати. Він передбачає різке скорочення кількості реклами в метро.

Більше про те, чи підвищиться вартість проїзді в метро, коли зникнуть жетони та які зміни чекають київську підземку - читайте в повній версії інтерв'ю.

Повʼязані теми:

Наступна публікація