Чиновники заявили, що гроші на ремонт електричок з'являться тоді, коли вартість проїзду зросте до 5 грн.
Єдина в Україні міська електричка, яка возить пасажирів Києвом, може зупинитись, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.
Таке не відкидають керівники Південно-західної залізниці, яка відповідає за справність електричок. Зараз на колію не випускають половину потягів. Графік руху збився, електрички скасовують, людям замість 15 хвилин доводиться чекати потяга не менше сорока, в результаті втиснутися туди стає вкрай важко.
П'ять із десяти потягів поставили на стоянку через несправність і мали би ремонтувати, але грошей немає.
"От гальмівна колодка... це ті запчастини, які швидко зношуються, без яких ми не можемо випустити. Без гальм електропотяг вийти на лінію не може", - пояснили на залізниці.
Ремонтувати техніку мусять залізничники, платити – міська адміністрація, але вона із грішми не квапиться, дає у тричі менше, ніж треба, і вже завинила 60 млн грн.
"Фінансування нема. Ми змушені в подальшому зупиняти електропотяги, що в кінцевому рахунку може проект "Міська електричка" взагалі зупинити своє існування. Ми не в змозі дотувати цей проект за свої гроші", - заявив заступник керівника Південно-західної залізниці Іван Антонюк.
Залізничники побоюються, що коли й далі гроші на ремонт потягів не виділятимуть, на стоянці поруч з поламаними опиняться усі поїзди міської електрички.
У столичній адміністрації борг визнають та пояснюють неприбутковістю електрички. Щоб вона давала гроші, й вистачало на ремонт, пасажири мали би платити 5 грн замість нинішніх 1,7 грн.
Зазначимо, що поломки - не єдина проблема міської електрички у Києві. Так, через зсув грунту провалля під новою станцією електрички на Троєщині розростається на очах. А до того на станції "Вишгородська" платформа обвалилася разом з пасажирами.
Кореспондент ТСН Оксана Щербина