Професійний спокусник запевнив, що відмовляє у навчанні різним "маніякам".
У Києві стають все більш популярними курси для хлопців, де вчать спокушати дівчат, йдеться у сюжеті ТСН.Особливе.
Після тренінгу хлопцям обіцяють перетворення на справжнього мачо, якому ніхто не відмовить. Зазвичай рекламу мистецтва спокуси можна побачити на асфальті біля метро і на стовпах.
"Мені сказали, що я зможу чіпляти будь-яку дівчину, багату, гарну, двометрову. За десь 5 тис. грн вони обіцяли навчити всього цього... Мене обіцяли навіть поводити по Хрещатику і показати наочно", - переповів хлопець розмову з організаторами.
Однак знайшлись і противники такого мистецтва, які зривають оголошення. Молоді активісти цю рекламу називають неподобством і готові з нею боротися.
За вказаною на оголошеннях адресою протестувальники вирушили в офіс агенції так званих пікаперів, щоб змусити професійних спокусників прибрати свою рекламу. Однак там обличчя ховають і свою причетність до справи спокушення дівчат заперечують.
Тим не менш на стіні були помічені трофеї спокусників і дошка з пунктами професійного мачо. "Перший пункт дуже важливий пікаперу, це називається "тра*нути панночку", - розповіла сусідка спокусників по офісу.
Він розповів, що вже має тисячу випускників. І в усіх різна мета. "Хтось просто приходить, хоче повернути колишню, хтось налагодити існуючі відносини, хто менше хоче - якомога більше, максимальна кількість дівчат", - зауважив Антон.
Щоправда, є й такі, хто вступні іспити провалюють. "Маніяки якісь там. Кажуть: "Хочу маніпулювати, керувати, підпорядковувати". Таким, звичайно, відмовляємо", - запевнив професійний пікапер.
Свої послуги на відміну від колег, Антон рекламує лише через сарафанне радіо. Тому, каже, прихід активістів з ганчірками йому не загрожує.
Тож змусити професійних спокусників прибрати за собою рекламу на асфальті їхні противники так і не змогли. Довелося самим брати ганчірки у руки.
Кореспондент Наталка Гончарова.