Для учасників хакатону організатори приготували призи на загальну суму 300 тисяч гривень.
Найбільша в країні лабораторія ідей для новітніх медіа – Media Hack Weekend – просто в ці хвилини працює у поті чола у Києві.
Символічно група компаній "1+1 Медіа" зібрала найкреативніших молодих людей на легендарній кіностудії імені Олександра Довженка, ідеться в сюжеті програми ТСН.19:30. Тут відучора і до завтрашнього вечора безперервно молоді винахідники ламають голову над винаходами, котрі зроблять Інтернет, телебачення, комп'ютерні ігри такими, що вражатимуть ще більше.
Для учасників хакатону – саме так називається ця експрес-лабораторія – організатори приготували призи на загальну суму 300 тисяч гривень. А головне – команди, чиї ідеї вразять журі найбільше, отримають доступ до усіх ресурсів "1+1 Медіа": хостинг, сервери, трафік, аудиторія, юридична підтримка, маркетинг, піар та інше.
"Якщо герой одного радянського фільму казав, що далі буде одне суцільне телебачення, то нині я, будучи у його віці, повинен казати, що далі буде суцільна цифра. Ми дуже сподіваємося, що ця божевільна ідея втілиться у нове відкриття, яке ми будемо використовувати у нас", – зазначив генеральний директор групи компаній "1+1 Медіа" Олександр Ткаченко.