У Києві вести бізнес стало простіше

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
У Києві вести бізнес стало простіше

Бізнесменам стало простіше працювати в Києві, столична влада запевняє

Відкривати і вести бізнес в столиці останнім часом стало набагато простіше завдяки оптимізації дозвільної системи.

Проте дрібні і середні підприємства Києва як і раніше відчувають проблеми з кредитуванням бізнесу, у тому числі, з фінансово-кредитною підтримкою з міського бюджету. Про це йшлося у ході зустрічі керівництва міста і підприємців столиці, під час якої обговорювалися питання розвитку малого та середнього бізнесу в Києві.

У своїх виступах підприємці зазначили, що з відкриттям у Києві Міського дозвільного центру, а також центрів надання адміністративних послуг в усіх районах столиці, підприємці отримали можливість мінімізувати витрати часу при отриманні необхідних дозволів. Бюрократична тяганина, яка в попередні роки могла тягнутися місяцями, забирала багато сил і часу (а іноді приводила до того, що підприємці, зневірившись, попросту йшли з бізнесу), зійшла нанівець.

У той же час проблемою підприємців, особливо початківців, залишається брак кредитних ресурсів. За словами виступаючих, допомога, яку надає місто, частково компенсуючи підприємцям з міського бюджету відсотки за отриманими банківськими кредитами, на сьогоднішній день недостатня.

Керівництво міста з підприємцями повністю згідно. Як розповів заступник голови Київської міськдержадміністрації Руслан Крамаренко, кроки, зроблені в столиці в рамках виконання програми Президента Віктора Януковича "Україна для людей" та Програми економічних реформ на 2010-2014 роки, довели свою ефективність. Зокрема, за його словами, на користь правильності обраного напряму говорить статистика. Так, наприклад, в 2012 році кількість фізичних осіб-підприємців збільшилася на 12,2% порівняно з попереднім роком. Зросло також загальне число суб'єктів підприємництва, які сплачували податки. У підсумку міський бюджет отримав істотний - майже на 25% - зростання податкових надходжень.

"Дуже важливою складовою успіху стало ініційована керівником міста Олександром Поповим співпраця влади і підприємців, зокрема в питаннях реалізації державної регуляторної політики. Ми максимально залучили до обговорення та спільної роботи над проектами регуляторних актів громадські об'єднання підприємців та організації роботодавців. Це дало свій результат - документи стали "робочими", дозволили підприємництву розвиватися", - сказав Руслан Крамаренко. При цьому він зазначив, що керівництво міста завжди налаштоване на конструктивний діалог з бізнесом.

Говорячи про реалізацію програми з фінансово-кредитної підтримки малого та середнього бізнесу, Руслан Крамаренко зазначив, що місто змушене було зменшити прямі фінансові витрати на підтримку підприємництва у зв'язку зі складною ситуацією, що склалася навколо бюджету міста на 2013 рік. При цьому він акцентував, що міська влада компенсує тимчасові труднощі з фінансуванням допомоги підприємцям активними діями із залучення інвесторів до Києва. В тому числі інвесторів, зацікавлених вкладати в стартапи, а також кредитувати малий і середній бізнес на прийнятних умовах. За його словами, в певній мірі це вдалося.

Підсумком зустрічі керівництва Київської міськдержадміністрації та представників столичного малого та середнього бізнесу стала домовленість продовжувати співпрацю.

Нагадаємо, для виконання програми Президента України Віктора Януковича "Україна для людей" та Програми економічних реформ України на 2010-2014 роки в Києві розроблена Стратегія розвитку малого та середнього підприємництва. За останні два роки на підтримку бізнесу з міського бюджету спрямовано понад 11 млн грн. Приблизно така ж сума виділена на фінансово-кредитну підтримку бізнесу, в тому числі стартап-проектів. Великою популярністю у підприємців користується "Столичний діловий портал" (www.bizportal.kiev.ua), створений для інформування та консультування київських підприємців. Ведеться формування розвинутої інфраструктури для підтримки підприємництва (створення бізнес-центрів, бізнес-інкубаторів тощо).

 

 

Наступна публікація