У Києві можуть скасувати вечірні електрички через вандалів

Пасажири крадуть із електрички все: від сидінь до унітазів.

Залізничники погрожують скасувати вечірні електрички

Залізничники погрожують скасувати вечірні електрички / © ТСН.ua

Залізничники погрожують скасувати вечірні міські електропоїзди, оскільки вагони електричок дедалі частіше нищать вандали, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

Крадії виносять все, що можна здати на брухт або використати на дачі. Тому вагони в депо повертаються пошарпаними. Щороку залізниця витрачає більше 6 млн грн на ремонт після вандалів.

Так, місцевим графітникам достатньо кількох хвилин, щоб розфарбувати вагон електрички, а малярі витрачають цілих три дні на те, щоб віддраїти цю народну творчість - ацетоном, наждаком та скреблом. Між іншим, перефарбування одного вагона коштує 36 тис. грн.

Проте роботою завалені не тільки малярі. Майстрам доводиться закручувати відкручене і замінювати поламане. З електричок крадуть сидіння, металеві деталі: обшивку із алюмінію, направлювачі дверей, крани від раковини і навіть унітази.

Залізничники кажуть, що пасажири вагони розбирають на ходу і, як правило, на вечірніх потягах.

Від початку року лише на південно-західній залізниці нарахували 20 випадків вандалізму. Розбиті вікна, розірвані сидіння та розмальовані вагони оцінили в 250 тис. грн збитків.

"За минулий рік ми додатково виставили внутрішньосалонного обладнання на суму 6,5 млн грн", - повідомив начальник служби приміських пасажирських перевезень Олександр Підкопалов.

Якщо ситуація не зміниться, залізничники погрожують скасувати вечірні міські електропоїзди. За статистикою, вандали орудують після 20 години і зазвичай по вихідних.

Як повідомлялося раніше, у Києві може зупинитися міська електричка. Через нестачу фінансування потяги без гальм залишають "помирати" у відстійниках.

Кореспондент ТСН Ігор Бондаренко.


Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie