Пасажири крадуть із електрички все: від сидінь до унітазів.
Залізничники погрожують скасувати вечірні міські електропоїзди, оскільки вагони електричок дедалі частіше нищать вандали, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.
Крадії виносять все, що можна здати на брухт або використати на дачі. Тому вагони в депо повертаються пошарпаними. Щороку залізниця витрачає більше 6 млн грн на ремонт після вандалів.
Так, місцевим графітникам достатньо кількох хвилин, щоб розфарбувати вагон електрички, а малярі витрачають цілих три дні на те, щоб віддраїти цю народну творчість - ацетоном, наждаком та скреблом. Між іншим, перефарбування одного вагона коштує 36 тис. грн.
Проте роботою завалені не тільки малярі. Майстрам доводиться закручувати відкручене і замінювати поламане. З електричок крадуть сидіння, металеві деталі: обшивку із алюмінію, направлювачі дверей, крани від раковини і навіть унітази.
Залізничники кажуть, що пасажири вагони розбирають на ходу і, як правило, на вечірніх потягах.
Від початку року лише на південно-західній залізниці нарахували 20 випадків вандалізму. Розбиті вікна, розірвані сидіння та розмальовані вагони оцінили в 250 тис. грн збитків.
"За минулий рік ми додатково виставили внутрішньосалонного обладнання на суму 6,5 млн грн", - повідомив начальник служби приміських пасажирських перевезень Олександр Підкопалов.
Якщо ситуація не зміниться, залізничники погрожують скасувати вечірні міські електропоїзди. За статистикою, вандали орудують після 20 години і зазвичай по вихідних.
Як повідомлялося раніше, у Києві може зупинитися міська електричка. Через нестачу фінансування потяги без гальм залишають "помирати" у відстійниках.
Кореспондент ТСН Ігор Бондаренко.