У Києві можуть скасувати вечірні електрички через вандалів

Дата публікації
У Києві можуть скасувати вечірні електрички через вандалів

Залізничники погрожують скасувати вечірні електрички / ТСН.ua

Пасажири крадуть із електрички все: від сидінь до унітазів.

Залізничники погрожують скасувати вечірні міські електропоїзди, оскільки вагони електричок дедалі частіше нищать вандали, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

Крадії виносять все, що можна здати на брухт або використати на дачі. Тому вагони в депо повертаються пошарпаними. Щороку залізниця витрачає більше 6 млн грн на ремонт після вандалів.

Так, місцевим графітникам достатньо кількох хвилин, щоб розфарбувати вагон електрички, а малярі витрачають цілих три дні на те, щоб віддраїти цю народну творчість - ацетоном, наждаком та скреблом. Між іншим, перефарбування одного вагона коштує 36 тис. грн.

Проте роботою завалені не тільки малярі. Майстрам доводиться закручувати відкручене і замінювати поламане. З електричок крадуть сидіння, металеві деталі: обшивку із алюмінію, направлювачі дверей, крани від раковини і навіть унітази.

Залізничники кажуть, що пасажири вагони розбирають на ходу і, як правило, на вечірніх потягах.

Залізничники погрожують скасувати вечірні міські електропоїзди

Залізничники погрожують скасувати вечірні міські електропоїзди

Від початку року лише на південно-західній залізниці нарахували 20 випадків вандалізму. Розбиті вікна, розірвані сидіння та розмальовані вагони оцінили в 250 тис. грн збитків.

"За минулий рік ми додатково виставили внутрішньосалонного обладнання на суму 6,5 млн грн", - повідомив начальник служби приміських пасажирських перевезень Олександр Підкопалов.

Якщо ситуація не зміниться, залізничники погрожують скасувати вечірні міські електропоїзди. За статистикою, вандали орудують після 20 години і зазвичай по вихідних.

Як повідомлялося раніше, у Києві може зупинитися міська електричка. Через нестачу фінансування потяги без гальм залишають "помирати" у відстійниках.

Кореспондент ТСН Ігор Бондаренко.

Наступна публікація