У "Київавтодорі" визнають, що шляхопроводи треба вже ремонтувати.
У Києві експерти вважають, що ситуація з міськими мостами критична.
"Дорожні служби лише доглядають за шляхопроводами, їх ніхто не ремонтував років 20. Переконатися в цьому можна, проїжджаючи під будь-яким з мостів: скрізь відвалився бетон і гола арматура. Це дуже небезпечно!", - говорить директор Центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко, пише Сегодня.
"Якщо так піде й далі, вони почнуть валитися. Першою ластівкою може стати шляхопровід на Шулявці. Цей міст може запросто впасти, якщо на нього заїде кілька багатотонних фур", - додає він.
Ризик збільшується в разі ДТП на мосту.
У "Київавтодорі" визнають, що багато шляхопроводів чекають на капремонт. Найпроблемніший - Шулявський. На 2014 рік запланована його реконструкція, також обіцяють реанімувати міст на проспекті Науки. У передаварійному стані Повітрофлотський шляхопровід.
Експерти кажуть, що існує загроза і для великих київських мостів через Дніпро. Ремонту потребує міст Патона. Вимагає заміни автодорожня частина мосту Метро і Московський міст, а на Південному потрібно міняти крайню смугу, яка постійно руйнується.
Раніше повідомлялося, що у Москві на жвавому шосе обрушився міст.