У Києві літак годину катав пасажирів злітною смугою, але так і не піднявся у небо

У Києві літак годину катав пасажирів злітною смугою, але так і не піднявся  у небо

Літак в Болгарію сім годин не міг вилетіти з аеропорту "Київ" / Фото: lady.tsn.ua

Люди молилися перед зльотом, коли через кілька годин їх посадили у той же літак.

У п'ятницю, 21 червня, в аеропорту "Київ" (Жуляни) літак близько години катав пасажирів злітною смугою, але так і не злетів.

Рейс КІ-4962 "Київ-Бургас" зміг піднятися у повітря лише через кілька годин через технічну несправність, пише Сегодня.

"Ми повинні були вилетіти о 8:40. Зайшли в літак, зайняли з донькою свої місця, і тут почалося. Зрушили з місця, але так і не злетіли. Нас катали злітною смугою близько години", - розповідає пасажирка рейсу Катерина.

У багатьох людей (на борту перебувало 175 пасажирів) почалася паніка, вони хвилювалися. Плакали діти, яким передавалася нервозність батьків.

"Стюардеси нам пояснили, що проблема з електрикою на борту. Що там сталося насправді, я не знаю. Нас висадили, і ми до 15:40 просиділи в аеропорту, хвилюючись і переживаючи. Представники авіакомпанії пообіцяли нам, що виділять інший літак, але через кілька годин нас посадили у той же. Я підходжу до свого місця. Знаєте, дуже страшно летіти, після того, як літак вже раз не злетів. Я запитала у стюардеси, чи не страшно їй летіти - вона ствердно покивала головою", - сказала Катерина.

Жінка каже, що їй було чутно, як люди, які зайняли свої місця, тихо моляться. "Вже й не знаю, що думати. Ми летимо на курорт в Болгарії, але після такої нервування, нам більше знадобиться лікування нервів, ніж відпочинок. Сподіваюся долетіти й повернутися назад", - сказала Катя.

Як повідомили в прес-службі аеропорту, "Аеробус-А320" з 175 пасажирами на борту таки злетів.

"Як пояснюють представники компанії "АеротрансК", затримка рейсу сталася з технічної несправності - не спрацював один з датчиків. Міняти літак не було необхідності, його швидко відремонтували", - пояснила начальник прес-служби аеропорту Галина Богданенко.

Також в аеропорту запевнили, що на час затримки рейсу представники компанії надавали пасажирам активну інформаційну підтримку, вони отримали харчування - кава, вода, чай, бутерброди.

Повʼязані теми:

Наступна публікація