Свято "Зима на ВДНГ" відвідало майже 500 тисяч гостей Новини компаній

Дата публікації
Перегляди
39
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Свято "Зима на ВДНГ" відвідало майже 500 тисяч гостей

Справжня казка тривалістю 50 днів "Зима на ВДНГ"  завершила свою роботу. З 3 грудня по 22 січня найбільший в Україні парк зимових розваг відвідало майже півмільйона гостей.  

Головна льодова арена країни площею майже 4000м², Резиденція Діда Мороза, тюбінгові гірки, Замок крижаних скульптур, театр вражень "Гуляндія", різдвяний ярмарок та смачна їжа "Баварського двору". А ще контактний зоопарк Animal Park, мотузковий парк та парк гойдалок. 

"Цього року ми реалізували проект силами ВДНГ за підтримки партнерів. Для нас це був дуже важливий проект, що аккумулював усі ресурси – менеджмент, креатив і всі комунальні, технічні сервіси. Ми зіткнулися з багатьма складнощами і задачами, але всі співробітники дуже завзято поставилися до проекту і нам вдалося створити всі умови для відпочинку наших гостей", - розповіла арт-директор ВДНГ Ольга Сафіна. 

Робота над проектом тривала 4 місяці. Партнерами та співорганізаторами  проекту стали сервіс продажу квитків "Укртікет", компанія SportLab, "Айс-Юа", Dinner's,  pr-агенція Don't Stop. Генеральним партнером — група компаній 1+1 та радіогрупа УМХ.

Художник-декоратор проекту Марія Кобилецька у колаборації з компанією "Екта"  створили унікальну діджитал-ялинку, яку було встановлено на головній площі.  

"Уже другий рік поспіль, завдяки зимовим активностям, ВДНГ працює у холодний період. Це дозволяє утримувати темп розвитку. Цього року ми опиралися на досвід наших партнерів – проект "Зимова країна", що було організовано однією з найкращих команд StarLightEntertaiment. Наше рішення стосовно вільного входу дозволило збільшити відвідуваність до півмільйона гостей", — розповідає генеральний директор ВДНГ Максим Бахматов.

По закінченню проекту свою роботу продовжать дві локації: перший в Україні Smart Robots Центр та унікальний сферичний кінотеатр Teleport360.

"Для нас це вкрай важливо, оскільки у концепті розвитку ВДНГ інноваційні та освітні проекти займають пріорітетне місце. І відтепер два центральні павільйони системно працюють в форматі Edutainment (знання та враження)", —  директор з розвитку Макс Яковер.

Проект підтримали компанія "Київстар" та солодкий бренд "Світоч". 

Через високу популярність у відвідувачів роботу Замку крижаних скульптур, тюбінгових гірок, ярмарку та Баварського двору продовжено до Масляної. Її святкування на ВДНГ відбудеться 25-26 лютого. 

ЦИФРИ ПРОЕКТУ 

16 локацій зимового парку

3728 дітей з дитячих будинків, інтернатів, дітей воїнів АТО та родин з особливими потребами відвідали активності парку безкоштовно в рамках соціальної відповідальності ВДНГ.

У 16 розважальних програмах взяли участь понад 500 артистів (народні хори, музичні колективи, шоу барабанщиків, аніматори, ведучі).

Дід Мороз отримав 9889 листів з побажаннями

Для створення головної ковзанки країни знадобилося 55000 метрів труби, 30 м3 етиленгліколю, 200 тонн металевого конструктиву, 2 чилери 280 квт, гідромодуль 45 квт

40 ярмаркових будиночків та фудкортів

Вага 8-метрової діджитал-ялинки більше 2000 кг. 

3545 м різнокольорових гірлянд для прикрашення території

Дата публікації
Перегляди
39
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація