Без доступу до послуги Інтернет опинилися всі абоненти Києва.
Український провайдер "Воля" повністю відновив роботу всіх сервісів після масштабної аварії.
Про це повідомили в прес-центрі компанії.
"Приносимо вибачення за збій в роботі Інтернет послуги і відсутність доступу до сервісів "Воля", які виникли 12 грудня", – йдеться в повідомленні.
Повідомляється, що наймасштабніша, за останній час, аварія сталася вчора, в понеділок, о 17.40 через внутрішнє ураження і втручання в роботу мережі, що призвели до збою роботи телекомунікаційного обладнання.
"На жаль, без доступу до послуги Інтернет опинилися всі абоненти Києва. Спасибі всім абонентам, які підтримали нас у цей час, і були на зв'язку в соціальних мережах. У зв'язку з масштабною аварією, ми не могли комунікувати з вами через корпоративні ресурси і call-центр", – додали в компанії.
У службі також додали, що в інших містах "Волі" сервіси та послуги працювали безперебійно, але абоненти не могли отримати підтримку компанії у зв'язку з тим, що не працювали call-центр, Портал абонента "Мій кабінет" Воля Клуб.
"Ми негайно почали відновлення сервісів. Робота 80% сервісів відновилася до 23.00. Сьогодні о 6. 47 доступ до послуг і сервісів був відновлений повністю", – відзначили в прес-службі.
Нагадаємо, увечері 12 грудня в Києві почалися перебої з доступом до Інтернету у абонентів одного з найбільших українських провайдерів "Воля". Про це компанія повідомила на своїй сторінці в Facebook. У повідомленні говориться, що, крім Інтернету, не доступні також для зв'язку колл-центр і корпоративні ресурси "Волі".
Кореспондент ТСН спробувала додзвонитися в колл-центр і у відповідь почула: "З технічних причин ми не можемо вам відповісти. Неполадки будуть усунені найближчим часом". Пізніше "Воля" на своїй сторінці в соцмережі повідомила, що до перебоїв доступу до Інтернету у столиці призвела зовнішня атака.