Пожежі, перевантаження та обмежена пропускна здатність: що треба знати про Шулявський шляхопровід

Дата публікації
Пожежі, перевантаження та обмежена пропускна здатність: що треба знати про Шулявський шляхопровід

wikimapia.org

Проект Шулявського шляхопроводу створили у 1960.

27 лютого у Києві обвалилася частина Шулявського шляхопроводу. Обвал зачепив одну машину, яка стояла під мостом. Серед людей постраждалих немає.

ТСН.ua зібрав факти про відомий київський шляхопровід.

Історія

Проект Шулявського шляхопроводу створили у 1960 інженери Є. Н. Степанов і І.М. Канівський, архітектор О. В. Ільяшенко та інші. Збудований у 1964 році.

Передаварійний стан і перевантаженість

Довжина Шулявського шляхопроводу складає 295 м, а ширина – від 14 до 21 м. Шулявська транспортна розв'язка станом ще у 2015 році пропускала менше 13 тисяч автомобілів за годину і перебувала у передаварійному стані. Шляхопровід перевантажений і потребує збільшення пропускної спроможності.

Пожежі і пошкодження

24 вересня 2006 на торговельному майданчику, розташованому під мостом, виникла пожежа. Унаслідок лиха вигоріли одяг і взуття на площі 500 квадратних метрів, також було значно пошкоджено опори шляхопроводу. 23 квітня 2007 на речовому ринку, який знаходився під мостом, знову почалась пожежа. Внаслідок цього шляхопровід було суттєво пошкоджено, він втратив до 30% несучої здатності.

Нагадаємо, що восени 2015 року повідомлялося, що Департамент містобудування та архітектури розробляє проект реконструкції Шулявського шляхопроводу.

Як зазначили у департаменті, відповідно до технічного завдання, "Київсоюзшляхпроект" має розробити проект трирівневої транспортної розв'язки з реверсним розподільним кільцем, яка враховуватиме потреби велосипедистів, а пішохідні й транспортні потоки будуть повністю розведені на різних рівнях.

У Києві з боєм триває ліквідація ринку під Шулявським мостом

У Києві з боєм триває ліквідація ринку під Шулявським мостом

 

Наступна публікація