Учора київське метро двічі зупинялося в годину пік.
Найстарішим вагонам поїздів Київського метрополітену, виготовленим у 1960-70-х роках, продовжили термін експлуатації ще на 20 років. Про це повідомив заступник начальника метрополітену Олександр Чічікало, пишуть "Вести".
"Нещодавно ці вагони обстежили і продовжили їм термін служби ще на 20 років - вони міцні через надійні кузови. На Заході вагони теж по 60 років їздять. Взагалі, ми вагони не списуємо - запас має бути", - розповів Чічікало.
Як повідомляється, зараз у київській підземці їздять 51 поїзд 1960-70-х років випуску, 94 поїзда, вироблених у 1980-90-х роках, один потяг "Славутич" 2001 року випуску і 6 поїздів 2009 року.
Влада стверджує, що шукає кошти на оновлення вагонів у підземці.
"Один з варіантів - модернізація. 95 вагонів вже в цьому році надійдуть на завод, де їх перероблять. Також закупимо нові вагони. Всі оновимо в найближчі роки. Підвищувати тарифи на проїзд ми не збираємося", - повідомив директор Департаменту транспорту КМДА Євген Водовозов.
Як повідомлялося раніше, вчора, 11 червня, у Києві двічі зупинялося метро через несправність потягів.