Після випадку з Мазурком експерти радять змінити "Каравану" назву

Після випадку з Мазурком експерти радять змінити "Каравану" назву

Будь-яка згадка про "Караван" викликає широкий резонанс

Популярний ТРЦ продовжують переслідувати нещастя.

Протягом минулого тижня у популярному торгово-розважальному центрі "Караван" сталися три неприємності, кожна з яких викликала широкий резонанс в Інтернеті.

"Комсомольская правда" в Украине" зазначає, що якби такі події трапилися в будь-якому іншому місці, журналісти напевно і не звернули б на них увагу. Але після трагедії, коли Ярослав Мазурок розстріляв трьох охоронців і важко поранив четвертого, одна лише згадка назви - "Караван" - саме по собі є гарантією популярності.

Почалося все зі смішного випадку. У магазині одягу модниця вибирала сукню. На касі вона не розплатилася, а втекла. Розгублений охоронець побоявся сам затримувати швидконогу жінку і викликав міліцію. 48-річну модницю затримали співробітники ДАІ недалеко від виходу з ТЦ.

А через кілька днів - нова сенсація - в "Каравані" стріляють з пістолетів. Хоча, як виявилося, не в самому "Каравані", а на парковці. Та й пістолети пневматичні.

Ну а апогеєм "чорного тижня" стало аварійне відключення світла в супермаркеті торгового центру. В іншому місці перед покупцями напевно б вибачилися, а тут вирішили нікого не пускати та нікого не випускати з невикупленим товаром. Окрім того охорона розпочала перевірку речей у тих, хто врешті-решт вирішив вийти.

Видання резюмує, що в рейтингу новин популярний торговий центр знову в лідерах. Разом з коментарем щодо того, що за законом охорона супермаркету до вас в сумку лізти права не має. Не піддається сумніву факт, що після розстрілу охоронців ТРЦ вже не асоціюється з місцем, де можна весело і корисно провести дозвілля.

Між тим, експерти радять, як виходити з цієї іміджевої кризи:

"Порадив би провести масштабну рекламну кампанію з обіцянкою "новий торговий центр - нові люди (недавно заклад придбав бізнесмен Олександр Ярославський - ТСН.ua) - всі проблеми в минулому". Може бути, варто задуматися про те, щоб змінити назву, щоб вона не асоціювалася з трагічними випадковостями", - говорить Олександр Білий, менеджер компанії Business Communication Group, яка займається брендуванням.

Повʼязані теми:

Наступна публікація