Під час обшуку в кабінеті видавця газети "Вести" знайшли півтора мільйона гривень

Дата публікації
Перегляди
3062
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Під час обшуку в кабінеті видавця газети "Вести" знайшли півтора мільйона гривень

Видавець "Вестей" Ігор Гужва (крайній праворуч) розповідає журналістам інших ЗМІ про сьогоднішній обшук / Фото: vesti.ua

Гужва заявляє, що гроші "належать одному зі співробітників".

Сьогодні під час обшуків в офісі компанії "Вести Масс-Медиа" працівники податкової міліції знайшли у видавця газети "Вести" Ігоря Гужви 1,5 млн грн готівкою.

Про це в ході брифінгу в Кабміні заявив заступник міністра доходів і зборів Володимир Хоменко, який займається службою фінансових розслідувань.

"Знайшли в кабінеті у Гужви півтора мільйона гривень. Заарештовано 313 тисяч гривень на його особових рахунках. На рахунках "Вести Масс-Медиа" - 97 тисяч гривень. Ці кошти кримінального походження", - цитує Хоменка УНІАН.

Нині в офісі "Вести Масс-Медиа" триває обшук, проте співробітникам Міндоходів намагаються перешкодити.

"Зараз блокують проведення обшуку. Стягують народ і самооборону", - сказав заступник міністра.

Хоменко пояснив, що починаючи з квітня поточного року, співробітники міністерства розслідують незаконну конвертаційну діяльність окремих фінансових установ України. Зокрема Міндоходів встановило, що підприємство "Торггазстрім ЛТД" (м. Сімферополь) перерахувало 93,6 млн грн на адресу сумського приватного підприємства, яке тривалий час декларує відсутність господарської діяльності. Після чого вказана сума була перерахована на рахунок "Вести Масс-Медиа". У зв'язку з цим Хоменко заявив, що податкова міліція розслідує причетність компанії "Вести Масс-Медиа", яка займається випуском щоденної безкоштовної газети "Вести", до незаконної конвертаційної діяльності.

Схема податківців, як майже 94 мільйони гривень Курченка потрапили на рахунок "Вести Масс-Медиа" / Фото: 74.ru

Працівники податкової міліції виявили, що "Торггазстрім ЛТД" пов'язаний з "Реал Банком", який належить скандально відомому бізнесменові Сергію Курченку, сказав Хоменко.

"Я неодноразово говорив, що ми працюємо щодо банків, які задіяні в схемах Курченка. Зараз почали відпрацьовувати "Реал Банк". Коли ми відпрацьовували "Реал Банк" у Сімферополі, вийшли на "Торггазстрім ЛТД", яке перерахувало 93,6 мільйона гривень фінансової допомоги на адресу "Ледіс" (Сумська область)", - сказав заступник міністра.

Хоменко також повідомив, що правоохоронці допитали одного директора сумського підприємства, проте жодної інформації він надати не зміг. Другий керівник компанії зараз переховується.

Посадовець уточнив, що для з'ясування законності походження і використання цих коштів здійснюватиметься досудове слідство за фактами фіктивного підприємництва і відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом.

Разом з тим, Хоменко наголосив, що не потрібно розцінювати дії податкової міліція як тиск на журналістів.

"Я ще раз кажу, мене не цікавить, про що пише газета, які матеріали готує, для кого пише і кому вона продається. Ми (податкова міліція) не виконуємо жодного замовлення", - запевнив Хоменко.

"Із приводу заяв податкової. Якщо коротко - марення і фальсифікації. 1,5 млн грн, які знайшли, належать одному з наших співробітників. Це так, на майбутнє, щоб не повісили яке-небудь "фінансування сепаратизму". По решті щодо фінансової частини докладно скажу пізніше. Але питання не в цьому. Напередодні виборів з порушенням закону заблокована діяльність найбільшої газети України. Утримуються всередині будівлі наші співробітники", - написав у Facebook видавець і головний редактор "Вестей" Ігор Гужва.

 
Допис by игорь гужва.

Заступник секретаря Ради нацбезпеки та оборони України Вікторія Сюмар заявила про сумнівність легального фінансування ЗМІ.

"Спосіб фінансування "безкоштовної" газети виявився, м'яко скажемо, сумнівно легальним. Перевірки та обшуки тривають. Йдеться не про свободу слова, йдеться винятково про відмивання брудних грошей "сім"ї" (Януковича) і причетного до неї Курченка, рахунки яких заблоковані у більшості цивілізованих країн. Навіщо Курченко переводив мільйони гривень щомісяця на "безкоштовну" газету - питання риторичне. Суми, які фігурують у справі і які витрачалися на інструмент обробки масової свідомості, вражають", - зазначила у Facebook Сюмар.

 
Допис by Виктория Сюмар.

Нагадаємо, "Вести Масс-Медиа" входить до складу великого українського медіахолдингу "Мультимедіа інвест-груп". Холдингу також належить інтернет-газета "Вести", телеканал UBR, щотижневий журнал "Вести. Репортер" та радіо "Вести". Керівником і власником холдингу є Ігор Гужва.

За деякими даними, холдинг, до якого належать "Вести", фінансується екс-міністром доходів і зборів Олександром Клименком та опальним олігархом Сергієм Курченком. Офіційно керівник ТОВ "Вести Масс-Медиа" Ігор Гужва неодноразово цю інформацію спростовував.

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
3062
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація