Обвал Шулявського шляхопроводу. Що потрібно знати про серйозну руйнацію в Києві

Дата публікації
Обвал Шулявського шляхопроводу. Що потрібно знати про серйозну руйнацію в Києві

УНІАН

Занедбаний шляхопровід давно потребував ремонту.

У Києві 27 лютого, близько о пів на дев'яту вечора, обвалився Шулявський шляхопровід, який є однією з важливих столичних транспортних розв'язок, унаслідок чого навколишні вулиці паралізували затори.

ТСН.ua зібрав факти про відомий Шулявський шляхопровід, побудований півстоліття тому – 1964 року.

Довжина естакади становить 295 м, а ширина – від 14 до 21 м, пропускна здатність транспортної розв'язки складає приблизно 13 тисяч авто за годину, що є недостатнім для цього району.

Тривалий час під Шулявським шляхопроводом розташовувався ринок секонд-хенду, на якому декілька разів ставалися масштабні пожежі. Найбільша була 2007 року, і це значно послабило міст - довелося робити підпори.

2013 року шляхопровід визнали аварійним, на його плитах з'явилися чималі тріщини, а опори почали просідати, проте протягом найближчих років не змогли виділити на його ремонт ані копійки. Лише 2015 року посадовці розпочали проектні роботи.

Натомість мер Києва Віталій Кличко на місці обвалення Шулявського шляхопроводу напередодні запевнив, що він не був аварійним і звинуватив у інциденті МАФи.

Наразі рух у районі аварії на Шулявці обмежено, зокрема, перекриті найближчі вулиці Гетьмана, Янгеля та Гарматна, не пускають на естакаду й авто з проспекту Перемоги.

КМДА

Також столичні транспортники змінили маршрути п'ятьох тролейбусів:

  • №7 "вул. Чорнобильська - ст. м "Шулявська" продовжено до Повітрофлотського шляхопроводу.
  • №22 "вул. Ольжича - Аеропорт "Київ" курсує на ділянках від вул. Ольжича до вул. Дегтярівська та від Міжнародного аеропорту "Київ" до Індустріального шляхопроводу;
  • №27 "Залізнична станція "Київ-Волинський"- ст. м. Петрівка" курсує на ділянках від ст. м "Петрівка" до вул. Дегтярівська та від Залізничної станції Київ-Волинський до Індустріального шляхопроводу;
  • №30 "вул. Милославська - вул. Кадетський гай" рухається на ділянках від вул. Милославська до вул. Дегтярівська та від вул. Кадетський гай до Індустріального шляхопроводу;
  • №42 "ст. м "Либідська" - вул. Дегтярівська" їхатиме до Індустріального шляхопроводу.

Окрім цього, у "Київпастрансі" пообіцяли збільшити кількість вагонів на швидкісному трамвайному маршруті №3.

Своєю чергою експерти встановлюють причину обвалення і натякають, що рух шляхопроводом можуть закрити зовсім.

У Києві обвалився міст на Шулявці

У Києві обвалився міст на Шулявці

Наступна публікація