Головне завдання ремонтників – не дати ґрунтовим водам просочитися в тунель і на станцію.
Виявляється, у київському метро ніколи не буває безлюдно, навіть у вихідні та свята. І це запорука безпеки пасажирів. Про нічне життя в столичному метрополітені йдеться в сюжеті програми ТСН.19:30.
Двері станції метро зачиняються на вхід близько опівночі. Десь за годину вимкнуть контактну рейку і свою роботу розпочнуть вони. Майстер служби підземних споруд Валентин із помічниками розгортає та налаштовує геодезичне обладнання. Із його допомогою щоночі вони стежать за деформацією тунелю та рейок. Найменші зміни фіксують у спеціальному журналі.
Щоночі Валентин зі своїм колегою проходять чотири кілометри по колії зі стареньким ультразвуковим дефектоскопом. Перевіряють стан рейок та зміни в структурі металу.
Усі дефекти фіксуються і тієї ж ночі усуваються. А головне завдання – не дати ґрунтовим водам просочитися в тунель і на станцію. Вони – найбільший ворог метрополітену. Вологу зупиняють, розпилюючи під тиском спеціальну суміш.
Близько п'ятої години ранку ремонтники згортають роботу, бо вже за годину перші поїзди виходять на маршрут.
Більше подробиць дивіться в сюжеті Івана Воробйова.