Двоє людей після аварії вже не змогли самостійно вийти із тролейбуса.
У Києві пообіді у четвер, 6 грудня, в аварію потрапив тролейбус, заповнений людьми. У транспортного засобу відмовили всі системи гальмування, йдеться в сюжеті ТСН.
Кілька десятків метрів некерований тролейбус котився жвавою трасою. Двом пасажирам, серед яких був і оператор ТСН, знадобилась допомога лікарів.
На шестисмуговій вулиці Щусєва, де і сталася ДТП, завжди жвавий рух. Тролейбус, який котився назустріч потоку машин, зупинив лише стовп електроопори і, як кажуть пасажири, вправність водія.
"Почало нести тролейбус, і вона встигла вивернути руль і закричати: тримайтесь!" - розповіла постраждала пасажирка Ліза Лев'якова.
Як зазначили очевидці, тролейбусу пощастило не врізатися у трактор і два легковика.
Після аварії всі пасажири, крім двох, змогли самостійно вийти з салону. Ліза Лев'якова - одна з тих, які постраждали найбільше. Вона вдарилась грудьми об поруччя і отримала травму грудної клітини. Лікарі підозрюють перелом ребер.
На ношах лікарі винесли з салону тролейбуса і оператора ТСН Сергія Кисельова. Після удару він не міг самостійно підвестись. "У чоловіка схоже, що, попередньо, перелом плечової кістки і, оскільки він падав і можливо травмувався головою, там може бути якийсь з варіантів черепно-мозкової травми", - зазначив лікар Дмитро Товстиков.
Від удару корпус тролейбуса тріснув, а вуличний ліхтар зірвався і впав донизу. Двері тролейбуса перекосились, а поруччя в салоні вирвались з підлоги.
Співробітникам ДАІ водій розповіла, що відчула, як тролейбус котиться вниз, рушивши з зупинки. Як з'ясувалося, відмовили всі гальмівні системи.
"Водій каже, що все відключилося, а як воно було насправді - ніхто ж не знає. Високовольтний ланцюг, низьковольтний ланцюг, пневматика - те, що відповідає за безпеку руху", - пояснив керівник тролейбусного депо Володимир Демчук.
Представники підприємства стверджують, що машина нова, їй п'ять років. Перед виїздом на маршрут тролейбус оглядали, і всі системи, переконують, були справні.
Нині тролейбус доправлять в депо на перевірку, а водія чекає медичне обстеження. Відомо, що тролейбусом жінка керує вже п'ять років і досі в ДТП не потрапляла.