На київську Троєщину замість метро можуть запустити трамваї-електрички

На київську Троєщину замість метро можуть запустити трамваї-електрички

Фото: УНІАН

У КМДА розглядають п'ять проектів покращення транспортного сполучення.

Багатостраждальне метро в мікрорайон Троєщина на лівому березі Києва можуть так і не збудувати, бо дорого. Нова гілка метрополітену обійдеться в 40 млрд грн. У Київській міській держадміністрації розглядають ще чотири проекти покращення транспортного сполучення, які можуть коштувати 3 млрд грн.

Про це розповів перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає "ЛігаБізнесІнформ".

"Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро – єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно", – зазначив Пліс.

Альтернативою метро може бути розвиток міської електрички.

"Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як у метро, і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант – це закупити сучасні засоби типу трам-трейн, які дозволяють поїзду переходити з трамвайних колій на шлях поїзда", – сказав посадовець.

Загалом розглядають п'ять транспортних проектів.

"Зараз ми визначаємо п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим берегом і лівим. Між берегами можуть їздити автобуси спеціально виділеною смугою", – зазначив Пліс.

Остаточно визначити реалістичний проект обіцяють до кінця 2016 року й розпочнуть його реалізацію.

Нагадаємо, жителям Троєщини та Вигурівщини, де мешкає 280 тисяч людей, збудувати нову лінію метро обіцяють перед кожними виборами останні років 25. Проте обіцянки поки що навіть не втілили в проектній документації. Її мають виготовити до кінця 2016-го.

Повʼязані теми:

Наступна публікація