Майор міліції дуже поспішав до Києва.
Начальник відділу ДАІ на смерть збив жінку просто на пішохідному переході, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.
Аварія сталася у неділю, 20 липня, близько 8-ї вечора на трасі Обухів – Київ. А 22 липня вже поховали жертву горе-водія Наталю Патиченко.
"Тут повний комплект. Мало того, що людина була збита на смерть, вона була збита на пішохідному переході, обганяючи при цьому машину, проходячи подвійну суцільну", - розповів друг родини загиблої Руслан Василенко.
За кермом авто-порушника знаходився майор міліції, керівник відділу організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Віктор Курінний.
"Свідки розповідали, що одна машина їй дала дорогу, щоб пішохід перейшов. Він (майор Курінний, - ред.) поспішав дуже на Київ і пішов на обгон через подвійну суцільну і збив. Виїхав на зустрічну полосу і навіть швидку не викликав", - розповів син загиблої Віталій Патиченко.
Крім того, очевидці кажуть, що даішник був напідпитку, але в прокуратурі запевняють: попередня експертиза на місці засвідчила протилежне.
"Одразу в присутності родичів потерпілої та прокурора було проведено тест на алкоголь. Він одразу показав, що водій тверезий. Однак вже в лікарні, також в присутності родич і прокурора, теж були взяті зразки крові, і на даний час експертизи результатів немає, ми її очікуємо", - повідомила прес-секретар прокурора Київської області Анна Кіщак.
Також у прокуратурі запевнили, що машина рухалася із дозволеною швидкістю - на цій ділянці дороги 50 км/год. Проте свідки твердять, що швидкість була щонайменше 100 км/год.
Трохи роз'яснити ситуацію міг би відеореєстратор, проте, як розповів свідок Микола Кравченко, із нього видалили всю інформацію. Водночас прес-секретар прокурора запевнила, що у відеореєстраторі не було картки пам'яті і "запис не проводився".
У прокуратурі визнають: незалежно від того, був водій п'яний чи тверезий, він таки порушив правила.
"Це все є підставою для оголошення про підозру, просто потрібно ще зібрати низку доказів, а вже всі ці експертизи, коли отримають результати, то це стане підставою для направлення обвинувального акту до суду", - запевнила Анна Кіщак.
За законом горе-водію загрожує від 3 до 8 років за ґратами із подальшою забороною кермувати протягом 3-х років.
Нагадаємо, що 19 липня у Німеччині зіткнулися український та польський автобуси. В аварії постраждали щонайменше чотири українці.
Кореспондент ТСН Анастасія Боринець