Але що за покарання отримає жінка – невідомо.
Попередній висновок позавчорашнього інциденту з тролейбусом, коли машина з повним салоном людей покотилась униз і зупинилася, лише врізавшись в електричний стовп – людський чинник.
Розтрощений корпус, перекособочені двері та вирване поруччя. Цей тролейбус учора скотився і врізався у вуличний ліхтар. Із повного салону змогли вийти всі, окрім двох. У одного з них на ношах лікарі констатували перелом ребер та руки, повідомляє ТСН.
Сьогодні "рогатий" на штрафмайданчику, з опечатаними дверима. Це слідчі понаклеювали, щоби з фахівцями перевірити справність машини. Головний інженер ДЕПО в тому, що з тролейбусом усе гаразд упевнений на 100%. Кожний колісний, що виходить на маршрут, підлягає ретельній перевірці. За будь-якої негоди, запевняє, зупинити тролейбус можна, бо в нього аж три системи гальм.
А що вчора тролейбус покотився і врізався, то винні не гальма, а людина:
"Пропала електромережа, і він почав відкатуватися назад і я ще раз кажу це дублюючі гальма, вона (водійка – ТСН.ua) не змогла жодним із дублюючих гальм зупинити тролейбус", - каже головний інженер депо №32 Петро Храбан.
Та висновки будуть вже після перевірки. Проте по столичних депо транспортне керівництво вже розіслало повідомлення, де вказало, що тролейбус врізався у стовп саме через водійку. Тому всі водії зобов'язані послухати позачерговий інструктаж.
Яка відповідальність чекає на кермувальницю, якщо доведуть що саме через неї постраждали і люди, і транспорт, у депо не зізнаються.
Але пасажирам радять талончики купувати, компостувати і тримати при собі. Бо вони, за законом, виконують роль страховки, якщо не дай боже щось станеться.