Вже зараз заміни потребують 8,5 км рейок.
Київський метрополітен знову підняв питання про підвищення вартості проїзду, заявивши, що має намір знизити швидкість руху потягів на ділянках зі зношеними шляхами.
Комунальне підприємство поскаржилося на недостатнє фінансування, що не дозволяє провести ремонт або заміну шляхів: як повідомили в прес-службі КП, зараз заміни потребують 8,5 км рейок.
"Проте слід зазначити, що зменшення швидкості руху потягів - це тимчасовий захід, і він не є панацеєю від зносу колій, а тільки дозволить на час відстрочити їхню заміну. Якщо потреби Київського метрополітену і надалі не будуть фінансуватися належним чином, це призведе до подальшого зниження швидкості руху потягів, а згодом - до закриття ділянок, де стан колій буде непридатним до експлуатації", - зазначили в прес-службі.
На засіданні техніко-економічної ради метрополітену було заявлено про "кризову фінансово-економічну ситуацію, що склалася на підприємстві".
Погрожуючи знизити швидкість потягів, КП звертає увагу, що підприємству не відшкодовують витрати на перевезення пільговиків з державного і місцевого бюджетів, а діючий тариф на проїзд в метрополітені не відповідає собівартості перевезень.
За даними метрополітену, за підсумками господарської діяльності підприємства в 2012 році збиток склав 345 млн грн.
Нагадаємо, раніше голова КМДА Олександр Попов заявляв, що підвищення вартості проїзду в метро до 3 гривень "об'єктивно назріло", проте столична влада буде стримувати подорожчання максимально довго, в ідеалі - рік.