Загалом цієї зими ситуація на київських дорогах була трохи складніша, ніж рік тому.
За даними сервісу "Яндекс.Пробки", середня завантаженість київських доріг в робочі дні з березня 2012 за лютий 2013 склала трохи більше 3 балів. Найскладнішим місяцем для автомобілістів був грудень (середньомісячна завантаженість - 4,6 бала), а найспокійнішим - липень (2,2 бали).
"В Києві 10-бальні затори відбуваються раз на 4 місяці", - заявив провідний аналітик сервісу "Яндекс.Пробки" Олександр Медніков.
Сніг на день-два підвищує затори в середньому на 0,5 бала, хуртовина - на 0,6, а дощ на 0,3 бала.
"Якщо 2-3 бали, це не означає, що заторів зовсім немає. Це означає, що їх можна було об'їхати ", - додав експерт.
Цієї зими середня завантаженість київських вулиць в ранковий час пік (з 8:00 до 10:00) наближалася до 5 балів. В середньому автомобіліст був змушений витрачати на дорогу більш ніж у півтора рази більше часу, ніж при вільних вулицях. Наприклад, ті водії, яким по порожніх дорогах їхати до роботи 20 хвилин, лише через затори втрачали за один місяць майже 5 годин, а за рік - близько 2,5 діб.
У вечірній час пік (з 18:00 до 20:00) середня завантаженість перевищувала 6 балів. Загальна довжина заторів і ускладнень у ці години (тобто ділянок, зафарбованих на Яндекс.Картах червоним і жовтим) становила понад 700 км - це приблизно як відстань від Києва до Донецька.
У минулому році було чотири дні, коли рівень завантаженості сягав 10 балів - всі вони припали на час сильних снігопадів. Найбільш "заторним" днем року стало 24 грудня, коли був зафіксований найбільший за всю п'ятирічну історію спостережень затор довжиною близько 21 кілометр.
При цьому, як наголошується, свята "обвалюють" затори до нуля. Навіть 30 і 31 грудня перед Новим Роком.
У цілому цієї зими ситуація на київських дорогах була трохи складніша, ніж рік тому. Проте в деяких районах міста є і поліпшення. Порівняно з минулим роком на дорогу вранці до центру менше часу витрачали мешканці Оболоні, Голосіївського та Дарницького районів, а також всі, хто їде на правий берег мостами Метро, Патона і Дарницьким. Навпаки, більше часу в дорозі проводили ті, хто їде з заходу: з Подільського, Святошинського і Солом'янського районів.