Київрада заборонила зовнішню рекламу у центрі столиці

Київрада заборонила зовнішню рекламу у центрі столиці

Фото: УНІАН

До зони без реклами потрапили головні центральні вулиці, площі та парки, також до цієї зони долучили низку транспортних розв'язок столиці.

Київська міська рада затвердила нову концепцію розвитку зовнішньої реклами, якою суттєво обмежила розміщення зовнішньої реклами у столиці та заборонила рекламу в історичному центрі столиці.

За відповідне рішення проголосували 85 депутатів. Його ще має підписати міський голова Віталій Кличко, передає BBC.

Зазначимо, що нові правила передбачають поділ Києва на п'ять зон – починаючи від нульової у центрі міста, де зовнішня реклама буде практично заборонена.

"Нульова зона – вільна від реклами, розміщення будь-яких рекламних засобів забороняється", – йдеться у документі.

До нульової зоні потрапили головні центральні вулиці, площі та парки, також до цієї зони долучили низку транспортних розв'язок столиці.

Зокрема, реклами не буде у межах охоронної зони заповідника Києво-Печерська лавра, біля Софії Київської, на Андріївському узвозі, вулицях Володимирській, Богдана Хмельницького, Грушевського, Верхньому і Нижньому валах, Великій Житомирській, Стрілецькій, Лисенка, Ярославовому Валу, Софійській та Михайлівській площах.

Реклами також не має бути на вулицях Банковій, Басейній, Липській, Поштовій, Контрактовій і Європейській площах та багатьох інших.

До цього переліку також потрапила низка вулиць далеко від центру міста, зокрема бульвар Верховної Ради, Русанівський бульвар та деякі інші.

Винятками із заборони будуть реклама на фасаді площею не більше 3 квадратних метрів, банери або панно на риштуваннях або фасадах та афішні тумби.

Рекламу будуть демонтувати поступово після закінчення строку виданих дозволів на зовнішню рекламу.

Планується, що за кілька років у Києві має зникнути 75% зовнішньої реклами у центральній частині міста.

Нагадаємо, сьогодні, 20 квітня, Київрада у першому читанні проголосувала за проект рішення про застосування української мови у сфері обслуговування в столиці.

Документом пропонується встановити, що в Києві всі рекламні оголошення, вивіски, плакати, афіші, повідомлення та інші форми аудіо- та візуальної реклами мають бути написані українською або іншою мовою з обов'язковим перекладом чи транслітерацією.

Хто має очистити місто від реклами

Хто має очистити місто від реклами

Повʼязані теми:

Наступна публікація