Проект будівництва передбачає підземні та наземні частини, три пересадкові вузли.
Київ знайшов потенційного інвестора для будівництва нової, четвертої, Подільсько-Вигурівської гілки (на Троєщину) метро, у тому числі Подільсько-Воскресенського мосту. Китайська корпорація готова вкласти 85% необхідних на зведення коштів, решту 15% має знайти столиця.
"Проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона має проходити наземно та підземно і включати в себе три пересадкові вузли. Цей проект потребує великих капіталовкладень, але збільшення пасажиропотоку з лівого берега на правий і навпаки актуалізує питання будівництва додаткової гілки з року в рік. Тому для нас важливо, що така відома й потужна компанія зацікавилася цим проектом і виявила бажання та можливість його співфінансування. За їхньою пропозицією, місто має профінансувати 15% від загальної вартості проекту, а Китайський Консорціум – 85%", – розповів заступник голови КМДА Микола Поворозник, якого цитує прес-служба мерії.
Нині китайська делегація перебуває в Києві – активно проводять переговори.
Нагадаємо, нещодавно оголосили тендер на проект будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро, що має розпочатися від Кільцевої дороги і дійти на житловий масив Вигурівщина-Троєщина. Приблизна ціна лише виготовлення проекту - 60,142 млн грн. Генеральний план Києва передбачає, що ця лінія метро буде протяжністю в 20,6 км, матиме 16 станцій та електродепо на Троєщині.
Також планують добудувати гілку метро від Сирця до Виноградаря.