Київ у 50 разів збільшив надходження від реклами за останні 2,5 роки

Київ у 50 разів збільшив надходження від реклами за останні 2,5 роки

Київ непогано заробляє на рекламі.

КМДА хоче підвищити ціни на рекламу.

Без збільшення кількості рекламоносіїв Києву вдалося 50-кратно збільшити надходження від реклами за останні 2,5 роки. Про це заявив заступник голови КМДА Олександр Пузанов.

"Ми перевиконуємо річний план на 20%. Очікуємо отримати від реклами понад 130 млн грн. Для порівняння: цього року вже зібрано і перераховано до бюджету міста 57 млн. грн, а в 2010 році за той же період до бюджету надійшло лише 960 тис. грн.", - розповів Пузанов в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.

Пузанов радіє, оскільки вдалося подолати ситуацію, коли у місті повно реклами, а воно з того нічого не має.

"Через дозвільні центри надходить величезна кількість заявок на нові місця. Заявок більше, ніж вільних місць. Це говорить про те, що операторам вигідно розширювати свою присутність на ринку. Але, з іншого боку, це означає, що ціна, яку бере місто, занадто низька ", - міркує заступник голови КМДА.

Дивно, що за зростання прибутків міського бюджету розмови про "необхідне" подорожчання проїзду в міському транспорті не припиняються.

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Держбюджет-2020
Наступна публікація