Будувати мости в столиці невигідно.
Столична влада знову заговорила про будівництво в місті тунелів для автотранспорту. І якщо раніше це були тільки обіцянки, то тепер їх зведення внесено в проект Генплану міста, який планують затвердити восени цього року.
Про це заявив Сергій Броневицький, начальник "Інституту Генерального плану Києва", пише "Сегодня".
За словами чиновника, в Києві найбільший тунель завдовжки близько 7 кілометрів, запланований від площі Перемоги до станції метро "Лівобережна". Він виведе потоки транспорту з центру міста.
Також у Києві планують побудувати Північний і Південний тунелі як продовження Окружної дороги Києва. На півночі Оболоні - на Троєщину, а на півдні - Столичне шосе з переходом на Південні Осокорки.
"Попередні розрахунки показали, що будувати тунелі вигідніше, ніж мости. Тому ми закладаємо переходи під Дніпром або над ним", - розповів Броневицький.
За його словами, вартість будівництва одного кілометра тунелю обійдеться приблизно в 100 мільйонів євро. Тому якщо знайдеться інвестор, будівництво реально почати тільки через п'ять років.
Нагадаємо, Попов пообіцяв киянам принаймні ще один автомобільний міст у столиці.