Експерти говорять про великі корупційні схеми.
Мешканці Києва почали скаржитися на зникнення не тільки асфальту, але й дорожньої розмітки після зими.
Як пише "Комсомольская правда в Украине", в "Київавтодорі" погоджуються з такими претензіями і обіцяють виправити ситуацію.
"Дійсно, на багатьох вулицях розмітка стерлася, - сказав директор "Київавтодору" Георгій Глинський. - Справа в тому, що вона тримається не довше шести місяців, тому кілька разів в рік нам доводиться наносити її повторно".
Дивіться ВІДЕО: На Закарпатті "винахідливі" ремонтники латають дороги землею з узбіччя
При цьому встановлювати розмітку з використанням холодного і гарячого пластику дуже дорого. Вона служить три роки й довше, але від класичної "фарбування" вона відрізняється ціною - дорожче в 11 разів.
"Використовувати пластик на всіх інших вулицях невигідно, оскільки там постійно доводиться робити ремонт і цілісність розмітки порушується", - сказав Глинський.
Однак експерти вважають, що розмітка доріг - широке поле для корупції.
"Компаніям, які беруть участь у тендерах, невигідно робити довгострокову розмітку, адже тоді вони втратять постійного клієнта", - упевнений фахівець з перевезень Богдан Аганін.
На його думку, найгостріше питання в історії з розміткою - це зебра. "Для водія відсутність розділової смуги не так страшно. Інша справа пішоходи, які змушені переходити по зебрі, якої зараз практично не видно, - вважає експерт. - Особливо страждають люди похилого віку, які орієнтуються по зебрі, а якщо не знаходять її, то переходять вулицю як доведеться".