Незважаючи на загибель Чекашкіна, столичні заїзди поновилися.
До Києва повернулися нелегальні вуличні гонки, пишуть "Вести".
Після загибелі відомого гонщика-чиновника Сергія Чекашкіна (Че Гевари) такі забави стихли. Дехто переїхав на "Чайку", де все проводиться легально, а дехто взагалі перестав їздити. Однак з приходом літа гонщики знову взялися за старе. Про дату та час вони оголошують в останній момент в соцмережах, а маршрут - вже при зустрічі. Роблять це для того, щоб дезорієнтувати даішників, які після Чекашкіна роблять все, щоб перешкодити гонкам.
"Після аварії на Бориспільській стало менше гонщиків, більше приїжджають подивитися, чим поганяти. Але з часом напруга проходить - і все одно починаєш цим займатися", - зазначила організатор Анастасія Павловська.
Її колега додає, що після трагедії з чиновником навпаки з'явилися нові клуби, але новачки не завжди дотримуються правил безпеки.
"Трапляються і несамовиті учасники, які перебувають під дією наркотиків, і п'яні, їх буквально силою не пускають на старт", - кажуть гонщики.
Перешкодити рейсерам влаштовувати нелегальні перегони намагається міліція, однак їх це не зупиняє. Так, в минулі вихідні біля Лаври зібралося близько сотні гонщиків. Співробітники ДАІ намагалися не випускати їх. Однак рейсери, не звертаючи уваги на міліцію, рвонули до Червонозоряного проспекту, де встигли організувати кілька стартів. Коли даішники дісталися й туди, гонщики помчали на Московський міст і там повторилася та ж історія.
"Останнім часом на всі гонки приїжджають даішники. Ми намагаємося поводитися ввічливо, але деякі клуби перегинають палицю. Нещодавно облили даішників пивом і зняли номери з їхніх машин. Тепер ДАІ їздить під охороною "Беркута". На нашій гонці був навіть начальник спецвідділу. Він їхав на BMW X5", - повідомив один з учасників гонки.
Одні стрітрейсери зазначають, що даішники тепер непідкупні, тому що гонки перебувають під контролем їхнього начальства, інші ж твердять, що можна домовитися, як і раніше, за 500 грн і перекривати дорогу хоч на годину: "Якщо є бажання залишатися на одній і тій же точці, то можна давати хабар, гроші смішні - 500 грн за 2-3 години. Вони не бояться брати гроші".
В ДАІ заперечують будь-які заяви про хабарі: "Як тільки дізнаємося про гонку, одразу виїжджаємо на місце. Інспектори зобов'язані відзвітувати про роботу, так що хоч-не-хоч повинні припинити гонку".
У столичних перегонах , як і раніше, беруть участь діти депутатів і міністрів, бізнесменів. "Зрозуміти, хто перед тобою - син депутата або просто багатої людини, можна просто по машині. Але у нас неважливо, скільки у тебе грошей - хлопчик, який купив "Жигулі", або син олігарха на "Кадилак Ескалейдн". Це просто тусовка людей за інтересами", - повідомив представник одного з клубів.
Між тим збіглого Сергія Калиновського знають всі гонщики. "У вуличних гонках він не брав участі - тільки на закритих трасах. Я його бачив до смерті Чекашкіна", - зазначив стрітрейсер.
Нагадаємо, у вересні минулого року сталася ДТП за участю голови департаменту фінансової політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі 38-річного Сергія Чекашкіна. В результаті аварії чиновник загинув.