А комунальники запевняють, що все добре і жодної небезпеки старі комунікації місту не несуть.
Лише напередодні частково вдалося залатати провалля посеред дороги в Києві. Нагадаємо, ще минулої п'ятниці на Подільському узвозі утворилась яма завглибшки в 4 метри, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Тільки дивом туди не впав автомобіль.
Під ямою на глибині 8 м під час дощу утворилася справжня підземна річка. Саме через неї та погоду ремонт тривав так довго.
Відкачати таку кількість води дорожники не могли, тому просто чекали, поки дощ у Києві хоч трохи вщухне.
Причиною аварії вони називають вік підземних комунікацій. Мережі будувалися 50-60 років тому.
Підземелля Києва все таке ж старе, пояснюють неофіційні знавці столичних печер і тунелів – дигери. Навіть екстремалів направду жахає стан міських колекторів і переходів.
"Ідеш тунелем, який пролягає під однією з головних вулиць міста, і бачиш: просіла стеля, балки нахилилися, тріщина, крізь котру видно вулицю, як їздять автомобілі", - розповідає дигер Дмитро.
Він і його однодумці твердять, що за підземним господарством столиці геть ніхто не стежить. Принаймні жодного разу нікого з комунальників дигери під землею не зустрічали.
"Тільки коли ми до них звертаємося, вони спускаються", - кажуть ентузіасти досліджень підземелля.
У "Київавтодорі" такі закиди спростовують. Кажуть, що таки доглядають з-під землі за своїм господарством. Але водночас і визнають, що дигери їм справді допомагають, бо пересуваються підземними комунікаціями частіше.
"Наша організація проходить 2 рази на рік всі колектори, виявляються пошкодження і вони ліквідовуються", - запевнив представник підприємства в Шевченківському районі Олександр Панченко.
Комунальники запевняють, що колектори, побудовані понад півстоліття тому, досі є цілком безпечними для міста. Натомість дигери прогнозують, що аварій, подібних до нещодавньої, місту не уникнути вже протягом ближчого часу.
Раніше повідомлялося, що журналістка "1+1" провалилася на машині в яму глибиною 3 метри.
Кореспондент ТСН Олександр Загородний