Через зміну клімату в Києві затопить залізницю, а люди ходитимуть по коліна у воді - інженер

Через зміну клімату в Києві затопить залізницю, а люди ходитимуть по коліна у воді - інженер

У Києві більшатиме затоплених вулиць через надто вузькі колектори

Фахівці пояснили, чому місто не може впоратися зі зливами, які стають дедалі більш рясними.

Після сильних злив у Києві дедалі частіше підтоплює окремі частини міста. Рухатися вулицями стає складно, а в окремих місцях взагалі неможливо, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

Після рясних злив, що двічі випадали в районі станції метро "Чернігівська" у червні, вулиці затоплює так, що проїхати можуть лишень вантажівки або потужні джипи. Днями дорога тут скидалася на річку. Дощова вода ледь не заходила до магазинів.

На озеро злива перетворила і Московську площу поруч із Центральним автовокзалом і навіть залила центр міста – вулицю Еспланадну.

Того разу за годину на Київ впало стільки дощу, скільки мало б лити десять днів, зауважив головний інженер Київавтодору Василь Мельниченко.

Київ підтоплює через застарілі колектори, які вже не можуть пропустити таку кількість води, вони завузькі, їх треба міняти на ширші, в іншому випадку - підтоплених вулиць більшатиме, переконують у Київавтодорі.

Після злив у Києві все частіше підтоплює окремі частини міста

Після злив у Києві все частіше підтоплює окремі частини міста

Клімат змінюється, тож раптові й потужні зливи над Києвом невдовзі литимуть дедалі частіше, прогнозують інженери, які розробляють генеральний план столиці.

"Буде затоплено залізничний рух, будемо по коліна у воді ходити по площі Перемоги, треба терміново вирішувати", - квапить керівник групи розробників інженерних розрахунків генплану Києва Микола Романець.

А доки шукають гроші, щоб переробити колектори на ширші, дорожні служби після кожного дощу ретельно чистять від бруду ті, що є. Бруд із дощових каналізацій на узбіччі витягують трактори зі спеціальним ковшем.

Діставши сміття, підземні труби миють, запускаючи спеціальний шланг, вода з якого вилітає під таким тиском, що може й цеглину розбити. Шланг просовують на кілька метрів углиб туди, де починається колектор.

Якщо гроші даватимуть справно, цього року замінять 800 метрів колекторів із наявних 804 кілометрів.

Кореспондент ТСН Оксана Щербина

Повʼязані теми:

Наступна публікація