Лобісти забудовників намагаються змінити затверджений проект мостового переходу.
Найбільш важливим для Києва є будівництво Подільського мосту та четвертої Подільсько-Вигурівської лінії метро.
Про це в інтерв'ю ТСН.uа розповів інженер Інституту "Київдормістпроект" Рашид Халілов.
На його думку, ці об'єкти є основним у розвитку транспортної інфраструктури Києва. "Все інше - дрібниці. Навіть Шулявка", - зазначив Халілов.
Проте з Подільським мостовим переходом, який повинен зняти навантаження з наявних мостів Метро, Патона і Московського, постійно затягують, нарікає Халілов.
Він зазначає, що зараз лобісти забудовників намагаються змінити проект будівництва з тим, щоб звільнити територію між Набережно-Хрещатицькою, Набережно-Луговою і гаванню для житлової забудови.
"Сьогодні нові фахівці починають розповідати, що потрібно повернути мостовий перехід в іншу сторону, на Вали (Верхній і Нижній Вал на Подолі, - ред.), в історичну частину міста. І це все робиться, щоб для когось звільнити землю, ласі шматочки для розміщення житлового будівництва. При цьому вони забувають, що є вже затверджений проект, витрачені гроші", - сказав Халілов.
Читайте в інтерв'ю з Рашидом Халіловим: Небезпека подальшого руйнування Шулявського шляхопроводу існує
Через аварію, яка налякала киян і викликала бурхливе обговорення у соцмережах, ми зібрали факти про шляхопровід, побудований півстоліття тому – 1964 року. Ось, як виглядає його коротка історія.
Нагадаємо, увечері 27 лютого Шулявський шляхопровід частково обвалився. Кличко, який прибув на місце події, назвав попередні причини обвалу Шулявського шляхопроводу. Мер зазначив, що шляхопровід не був визнаний аварійним, проте були порушені норми експлуатації. У Мережі юзери сміються над аварією, на яку вже давно чекали в Києві, адже будівля у жалюгідному стані.
Пізніше Кличко розпорядився звільнити свого заступника з питань транспорту та голову Солом'янського району, на яких покладає відповідальність за аварію.