Люди скаржаться, що під час онлайн-купівлі гроші були зняті з рахунків, проте квитків вони не отримали.
У Києві на Центральному залізничному вокзалі утворилися чималі черги з охочих придбати квитки на Новий рік та Різдво.
Про це повідомляє "Укрінформ".
Люди скаржаться, що не можуть придбати квитки через онлайн-сервіс "Укрзалізниці" через те, що сервери не витримують навантаження, тому приїхали штурмувати каси.
"Учора купував квитки на сайті Укрзалізниці, оплатив, прийшла смска з банку, що гроші знято, але самих квитків так і не побачив. Знову заходжу на сайт Укрзалізниці й бачу, що ті квитки, які кілька хвилин тому бронював і купував, значаться як вільні. Ще раз викуповую їх, на цей раз квитки надійшли на пошту. Виходить, що гроші у першому разі "в трубу"?!" - обурюється один із постраждалих від збою Дмитро.
За словами людей, такі випадки є масовими.
Своєю чергою директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Красноштан запевнив, що сервіс онлайн-продажу квитків Укрзалізниці працює у штатному режимі, і з боку залізниці жодних "завислих" платежів немає.
Очередь за билетами в Кассах южного вокзала) развлекаемся как умеем #вокзал #билеты #поезд #жд #железнаядорога #line #ticet #railway #station #sale
Опубликовано Без Меж - активный отдых и роупджампинг Среда, 5 декабря 2018 г.
Нагадаємо, 4 грудня, щойно відкрився продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня, навантаження на онлайн-систему продажу квитків зросло у 6 разів. Сервери "УЗ" вже другий день не можуть впоратися з навантаженнями під час придбання квитків. У зв’язку з цим роботу квиткових кас столичного залізничного вокзалу 5 грудня було подовжено до 22:00.