Цього року парк «Зимова Країна на ВДНГ» залишився найпопулярнішою сезонною розвагою киян.
Найбільший парк зимових розваг країни уже вдруге завершив сезон з рекордним результатом. За два з невеликим місяці роботи «Зимова Країна на ВДНГ» прийняла понад 530 тисяч відвідувачів, з них близько 380 тисяч в період новорічних свят.
Другий рік поспіль найпопулярнішими локаціями парку залишилися: резиденція Діда Мороза, Замок крижаних скульптур, каток і гірки. Серед нових локацій найбільший інтерес у відвідувачів викликали - теплий ярмарок «Корпорація подарунків» і тропічна ферма «Планета метеликів», яка залишається працювати на ВДНГ на постійній основі.
Одним з головних нововведень зими 2018 стало впровадження на території Експоцентру системи безготівкового розрахунку від MasterCard і «Ощадбанку». Завдяки цьому гості парку проводили в чергах значно менше часу, ніж раніше, тому що могли розраховуватися банківськими картками.
Як показують власні дослідження ВДНГ, киянам та гостям столиці цього року припали до душі майже всі розваги, запропоновані ВДНГ. Позитивну оцінку роботи парку поставили 98% відвідувачів «Зимової Країни на ВДНГ», а 99% з них високо оцінили і рівень сервісу.
Завершили сезон гучним святкуванням Масляної - з традиційними гуляннями і млинцями, фаєр-шоу і театром. Подарунком відвідувачам став безкоштовний концерт за участю Олі Полякової, Ірини Федишин, Віталія Козловського та інших українських артистів від радіо П’ятниця, на честь його Дня народження.
Як зазначає керівник Експоцентру Євген Мушкін, за минулий рік на ВДНГ пройшло рекордне число заходів (близько 120), так що з першими теплими днями ВДНГ знову продовжить радувати киян цікавими активностями.
Вже цієї весни на території Експоцентру відкриють постійно діючу льодову арену, обладнають спортивний комплекс для гри в міні-футбол і волейбол, а також дитячий освітньо-розважальне містечко «Карлсон-парк».
У планах ВДНГ на літо - проектування ландшафтного парку і проведення величезного числа різнопланових фестивалів для дорослих і дітей.