Проект передбачає кілька етапів
У вестибюлі станції “Золоті ворота” відбулася презентація оновлених правил користування метрополітеном, які «оживили» завдяки авторці фейсбук-персонажа Гуся Надії Кушнір і компанії Art nation brands.
Про це повідомляє журналіст ТСН.
"Ми хочемо осучаснити сприйняття важливих моментів у метрополітені, від яких залежить як безпека, так і комфорт поїздки кожного пасажира», - заявила радник начальника метрополітену Наталка Макогон.
Проект передбачає кілька етапів. Спершу Гуся можна побачити лише на виставці на "Золотих воротах", надалі ж постери будуть розміщені у вагонах і на станціях підземки. Наступний етап - збір відгуків користувачів, а також правил, придуманими ними.
«Ми сподіваємося що пасажири підійдуть креативно», - каже Макогон.
Представник Art nation brands Едуард Ахрамовіч розповів, що компанія відшуковує українські феномени і допомагає їм монетизуватися.
«Цей захід виводить Гуся з фейсбуку. Спасибі метрополітену, що він полюбив діджитал культуру. Метрополітен відчуває пульс життя. Сподіваюся, що завдяки Гусю в людей буде хороший настрій», - коментує проект Ахрамовіч.