Київські тролейбуси "навчать" рахувати пасажирів та розпізнавати їхні обличчя

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Київські тролейбуси "навчать" рахувати пасажирів та розпізнавати їхні обличчя

Ілюстрація / unian.net

Третину столичного транспорту обладнають розумними камерами.

Камери спостереження, які рахують пасажирів, розпізнають обличчя людей, стежать за порушеннями правил дорожнього руху інших водіїв - такими пристроями невдовзі мають обладнати сотні тролейбусів Києва. Поки що в тестовому режимі працює один, йдеться у ТСН.16:45.

Ззовні цей тролейбус не відрізняється від інших. Усередині ж новітнє начиння - 5 камер відеонагляду.

Схожі пристрої кияни вже бачили у десятках тролейбусів, втім ці - особливі, інтелектуальні. Одна камера здатна розпізнавати обличчя.

"Якщо людина їде яка у розшуку – звіряється", - пояснює керівник департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.

Посередині два пристрої для стеження - так зване "риб'яче око" - та камери, що вміють рахувати.

"Ця камера бачить все, що відбувається у цьому тролейбусі. Задача такої камери - порахувати скільки пасажирів заходить-виходить. На всіх дверях буде встановлено", - каже чиновник.

Столичні тролейбуси обладнають камерами спостереження

Столичні тролейбуси обладнають камерами спостереження

Ще дві камери - у кабіні. Біля керма - монітор, завдяки якому водій може не лише бачити, але й чути, що відбувається в салоні. Ці ж дані разом із відео з сотень вуличних камер спостереження надходять і в муніципальний інформаційний центр, а також до поліції.

Однієї з камер варто боятися  й водіям, адже вона фіксуватиме ще й порушення правил дорожнього руху, особливо рух смугою для громадського транспорту, і передаватиме дані до поліції. Звичайно, коли відеофіксація все ж  таки запрацює.

Завдяки інтелектуальним камерам  поліцейські зможуть швидше розшукувати зниклих людей та реагувати на конфлікти у транспорті, кажуть у Київпастрансі. Комунальники ж стежитимуть за трафіком, корегуватимуть розклад руху та вираховуватимуть "зайців". Невдовзі такими системами обладнають третину столичних тролейбусів.

Кореспондент ТСН Антон Страшко

Наступна публікація