Київ на третьому місці в Європі за найбільшими заторами: водії розповіли, як вдається їздити "паралізованим" містом

Київ на третьому місці в Європі за найбільшими заторами: водії розповіли, як вдається їздити "паралізованим" містом

Фото: УНІАН

Найбільш завантаженим днем на дорогах вважається четвер.

Київ посів 12-те місце у рейтингу аналітичної компанії TomTom за рівнем заторів. Усього він охопив понад 400 міст. В Європі за рівнем завантаженості - столичні автошляхи на третьому місці. Гірше лише в Стамбулі та Москві. Що кажуть водії про столичні затори та як у КМДА хочуть розв'яти проблему, у сюжеті ТСН.19:30.

За підсумками європейських фахівців саме четвер є найнезручнішим серед днів тижня. Автомобілісти заперечують і кажуть, що значно важливіший не день тижня, а час доби. Бо інколи, за їхніми словами, швидше дійти пішки, аніж проїхати машиною.

"Якщо потрібно кудись вдень їхати, це жах. Я вам скажу, що можна і 45 хвилин в заторах простояти", - зазначає один зі столичних водіїв.

Проблема заторів, кажуть фахівці, й у великій кількості автомобілів, і у відсутності паркувальних місць. Особливо, у центрі Києва.

Затори у Києві: ТСН проінспектувала ситуацію на столичних дорогах

Затори у Києві: ТСН проінспектувала ситуацію на столичних дорогах

"Або розширювати вулиці і дороги, або забороняти в'їзд автомобілів у центр", - пояснює Олександр Крижанівський, експерт з проєктування доріг.

Проблем додають і самі водії, бо дві третини із них порушує правила дорожнього руху. Зокрема, забуваючи про дозволену швидкість руху.

"Якщо сьогодні їдемо зі швидкістю 50 км/год і не перевищуємо швидкісний режим, то ніде не зупиняємося на світлофорних об'єктах", - зауважує Віктор Черній, директор КП "Центр Організації Дорожнього руху".

Своєю чергою, у КМДА зазначають, що місць для паркування на усіх водіїв столиці вистачає. Але платити за них охочих не багато, бо навіть у великих торговельних центрах паркувальні місця порожні. А тому нових стоянок для автомобілів наразі не будуватимуть.

Разом із тим, привчатимуть водіїв до паркування дещо по-іншому. Спочатку планують підвищити ціну за паркування, а також мають намір посилити штрафи за неправильне паркування. А згодом збираються оновити громадський транспорт, аби водії самі хотіли пересісти з автівок.

"Цікава історія про ментальність українців або загалом киям: шість тисяч евакуйованих, із них жодного повторного порушення. Один раз треба покарати, щоб порушувати повторно не захотіли", - зазначає Максим Бахматов, радник міського голови Києва.

Разом із тим, журналісти ТСН 30 січня вирушили на перевірку столичних автошляхів. Так, на Подолі, попри десятки припаркованих на узбіччі машин, удень проїхати не так важко. Але ближче до центру рух дещо ускладнюється. А до вечора - Київ стягують затори, які підтверджують своє місце в рейтингу.

За словами досвідченого кермувальника Вадима, якщо раніше вдавалося їздити більше, то нині чоловік частіше стоїть у корках.

"Раніше звичайно було значно більше вільного місця. Люди не мали можливості придбати автівку. А нині місто перенасичене. У родині по кілька машин", - каже чоловік.

Затори у Києві: ТСН проінспектувала ситуацію на столичних дорогах

Затори у Києві: ТСН проінспектувала ситуацію на столичних дорогах

Олена Гущик

Повʼязані теми:

Наступна публікація