Кільцева, мости і культура водіїв: експерт намітив шлях вирішення проблеми заторів у Києві
Далеко не завжди незручності на дорозі об'єктивно мотивовані та не залежать від людського фактору.
© УНІАН
Разом із завершенням літа та сезону відпусток до столиці повернулися дорожні затори. Фахівці кажуть, що вирішити проблему не допоможе навіть суттєве зростання цін на пальне, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Транспорту розв'язку поблизу мосту Патона спорудили до Євро-2012, і міська влада обіцяла, що в цьому місці вже не буде заторів. Однак там машини стоять так само, як і в багатьох інших місцях Києва. "По півтори-дві години їдемо з роботи, на роботу! Все перекрито, всі мости перекриті, їдуть тільки у зворотній бік", - обурюються водії та радять робити нові дороги, котрі б розвантажили вже існуючі.
Фахівці погоджуються, що дороги робити треба, але з розумом – столиця потребує системного вирішення транспортної проблеми. Експерт з безпеки дорожнього руху Олександр Крижанівський каже, що сенсу в сучасних розв'язках на 8 смуг в одному напрямку немає, якщо вони впираються невдовзі у звичну дорогу на дві смуги. "Без ретельної розробки транспортної мережі Києва, особливо по основних напрямках, питання не вирішиться. Не все вирішується грошима, дуже часто вирішується професіоналізмом. Дуже часто одні й ті ж питання можна вирішити за різні кошти", - попереджає він.
На думку експертів, місту потрібна велика кільцева дорога, яка розвантажила б основні магістралі і звільнила їх від транзитного транспорту, а також нові мости та розв'язки. Також спеціалісти вважають, що варто повернутися до створення "зелених хвиль", коли світлофори на широкій дорозі працюють злагоджено і автомобілі їдуть без зупину. А ще важлива культура самих водіїв – їх готовність бути ввічливими на дорозі та не перекривати одне одному рух, особливо машинам швидкої допомоги, поліції та пожежної служби.
Кореспондент ТСН Олександр Загородний