Кільцева, мости і культура водіїв: експерт намітив шлях вирішення проблеми заторів у Києві

Кільцева, мости і культура водіїв: експерт намітив шлях вирішення проблеми заторів у Києві

Фото: УНІАН

Далеко не завжди незручності на дорозі об'єктивно мотивовані та не залежать від людського фактору.

Разом із завершенням літа та сезону відпусток до столиці повернулися дорожні затори. Фахівці кажуть, що вирішити проблему не допоможе навіть суттєве зростання цін на пальне, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Транспорту розв'язку поблизу мосту Патона спорудили до Євро-2012, і міська влада обіцяла, що в цьому місці вже не буде заторів. Однак там машини стоять так само, як і в багатьох інших місцях Києва. "По півтори-дві години їдемо з роботи, на роботу! Все перекрито, всі мости перекриті, їдуть тільки у зворотній бік", - обурюються водії та радять робити нові дороги, котрі б розвантажили вже існуючі.

З наближенням осені дороги столиці паралізувало через затори

З наближенням осені дороги столиці паралізувало через затори

Фахівці погоджуються, що дороги робити треба, але з розумом – столиця потребує системного вирішення транспортної проблеми. Експерт з безпеки дорожнього руху Олександр Крижанівський каже, що сенсу в сучасних розв'язках на 8 смуг в одному напрямку немає, якщо вони впираються невдовзі у звичну дорогу на дві смуги. "Без ретельної розробки транспортної мережі Києва, особливо по основних напрямках, питання не вирішиться. Не все вирішується грошима, дуже часто вирішується професіоналізмом. Дуже часто одні й ті ж питання можна вирішити за різні кошти", - попереджає він.

На думку експертів, місту потрібна велика кільцева дорога, яка розвантажила б основні магістралі і звільнила їх від транзитного транспорту, а також нові мости та розв'язки. Також спеціалісти вважають, що варто повернутися до створення "зелених хвиль", коли світлофори на широкій дорозі працюють злагоджено і автомобілі їдуть без зупину. А ще важлива культура самих водіїв – їх готовність бути ввічливими на дорозі та не перекривати одне одному рух, особливо машинам швидкої допомоги, поліції та пожежної служби.

Кореспондент ТСН Олександр Загородний

Повʼязані теми:

Наступна публікація